L'agricultore cede u so postu à u Picculu Merre

In u scopu di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, u sindaco di Çayırova Bünyamin Çiftçi hà cedutu u so postu à a scola primaria Ahmet Yesevi, studente di 4a scola Deniz Tuna Öztürk. U picculu presidente Öztürk hè statu accumpagnatu da i so maestri Adnan Özkan è Ayşe Öznur Demir à u prugramma di trasmissioni in l'uffiziu presidenziale. Accogliendu u picculu presidente di Çayırova, Bünyamin Çiftçi hà felicitatu Deniz Tuna Öztürk è tutti i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è hà datu u so postu à Öztürk. Öztürk, u picculu presidente di Çayırova, hà fattu un brevi discorsu di salutu dopu à pusà in l'uffiziu presidenziale è hà dettu u seguente;

"Felicitemu cù i mo desideri sinceri"

"U 23 d'aprile ùn hè micca solu l'apertura di un parlamentu, hè un ghjornu chì u destinu di un paese cambia. In questu ghjornu, induve tutti celebremu u 104th anniversariu di l'apertura di a nostra Gran Assemblea Naziunale di Turchia cun entusiasmu, commemoramu i nostri martiri è veterani eroici, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cù misericordia è gratitùdine, è felicitamu sinceramente tutti i nostri figlioli. chì portanu gioia à a nostra vita u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli ".

3 PROGETTI DI U PICCULA PRESIDENTE

Dichjarà chì u 23 d'aprile hè unu di i ghjorni più speciali di a nostra repubblica, u sindaco Çiftçi hà dichjaratu chì commemoranu tutti i nostri martiri è veterani, in particulare u Fundatore di a nostra Republica, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cun gratitudine, è hà celebratu di novu u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale. è u ghjornu di i zitelli. Mentre Farmer hà dumandatu à u Little Mayor Öztürk nantu à e so direttive, u Little Mayor Öztürk hà trasmessu e so struzzioni sottu trè intituli principali, cù u slogan "Vita senza barriere", per a participazione di i zitelli speciali in l'educazione, per piglià i zitelli à i musei per amparà a storia di u nostru paese megliu, è infine per a creazione di attelli di scienza per i zitelli.

FULL MARK PER I PROGETTI

U sindaco di Çayırova, Bünyamin Çiftçi, hà annunziatu ch'elli anu implementatu u primu prughjettu di Deniz Tuna Öztürk cù u Centru per Disabili chì anu apertu recentemente è a Scola d'Educazione Speciale stabilita in u centru, è chì realizà l'altri dui prughjetti rendenduli ancu più belli per u centru. i figlioli di Çayırova hà spressu a so gratitudine à . A visita hè finita cù una foto di souvenir pigliata per commemorate u ghjornu.