Enfasi nantu à "Unità" da u presidente Büyükkılıç, chì hà ospitatu a Delegazione KTO

Metropolitan Mayor Dr., chì hà cuntinuatu i so servizii in unità è sulidarità per i novi 5 anni in Kayseri, a basa di u cummerciu, u centru di l'industria è i filantropi. Memduh Büyükkılıç hà ricivutu u presidente di a Camera di Cummerciu di Kayseri, Ömer Gülsoy, è i membri di u cunsigliu di amministrazione in u so uffiziu è hà cuntinuatu i so cunsultazioni.

U presidente di KTO Gülsoy è a so delegazione accumpagnata anu fattu una visita di "felicitazioni" à u sindaco Büyükkılıç, chì hè statu rielettu cum'è sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri da a vulintà di a nazione dopu l'elezzioni lucali 2024.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita à l'Uffiziu Presidenziale, u sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì a Camera di Cummerciu di Kayseri hè l'orgogliu di a cità è hà dettu: "A nostra Camera di Cummerciu hè veramente l'orgogliu di a nostra cità cù a so squadra, cù una sola comprensione, listessu discorsu, listessa logica di guardà a listessa direzzione. Sò i nostri amichi chì amanu a so cità è sò preoccupati di cumu si ponu cuntribuisce à questu. "Avemu vistu questu nantu à ogni piattaforma", disse.

EMPHASI DA BÜYÜKKILIÇ À L'UNITÀ, INSIEME È SOLIDARITÀ

Enfatizendu l'unità, a sulidarità è a sulidarità in a cità, Büyükkılıç hà dettu: "In questu periodu, avemu a cura di agisce cun voi in ogni campu chì cuntribuiscerà à a nostra cità cù novi prughjetti sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, per abbraccià quelli. prughjetti inseme cun voi è per purtàli in a nostra cità ".

Büyükkılıç, chì vole boni servizii à tutti l'affari è i cummercianti, hà dettu: "Che Diu vi aiuti, credu chì andemu avanti inseme, accolgo tutti i mo amichi, chì Diu vi dà una vita bona, sana, longa è vi facia. un mezzu di boni servizii, manu in manu. " "Cù tuttu u mo core", disse.

Trasmettendu e so felicitazioni à u sindaco Büyükkılıç per a so rielezzione cum'è sindaco metropolitanu, u presidente di a Camera di Cummerciu di Kayseri, Ömer Gülsoy, hà dettu: "Vogliu bona furtuna cù a vostra presidenza. Pò esse capace di furnisce boni servizii per 5 anni più. "Prima di tuttu, speremu chì tutta a nostra elezzione serà benefica per a nostra cità è per u nostru paese, è felicitamu tutti i nostri presidenti eletti in a vostra presenza", disse.

EMPHASI SU L'ARMONIA DA GÜLSOY À BÜYÜKKILIÇ

Gülsoy hà dichjaratu chì u sindaco Büyükkılıç hà cuntribuitu à una bella atmosfera elettorale cù a cultura di l'armunia chì hà sempre spressione in a cità, è hà dettu: "Avete avutu una grande cuntribuzione in questu sensu. U vostru approcciu sempre pusitivu, u vostru approcciu umanitariu, è i vostri cuntributi à sta cità cum'è u nostru fratellu maiò è anzianu, sò assai. Chì Diu ùn ti vergogna. "Passeremu altri 5 anni inseme cù travaglii megliu", disse.

"Avete AMORE PER KAYSERİ QUANTU TI SEGUemu"

In u so discorsu, u sindaco Gülsoy hà dettu: "A preoccupazione di tutti noi hè a preoccupazione di a nostra cità è sapemu assai bè chì avete ancu sta preoccupazione, è avemu vistu questu in prima persona. Perchè avete un amore per Kayseri, in quantu à i prughjetti chì facemu inseme, i sugetti chì travagliamu inseme è quant'è noi vi seguimu. Chì Diu ci dessi a capacità di furnisce servizii megliu à sta cità. "Sperendu, u sviluppu, l'ecunumia è u cummerciu di sta cità in armunia cù l'unità è a sulidarità, chì sprime in particulare in ogni reunione è ogni discorsu", disse. Gülsoy hà aghjustatu chì più forte l'ecunumia è u cummerciu di una cità, più forte serà u so sviluppu, è hà dichjaratu chì u sindaco Büyükkılıç hà sempre sustinutu u mondu cummerciale in questu sensu, è ringraziatu Büyükkılıç.

In memoria di a visita, u sindaco Gülsoy hà presentatu una pittura cù e parolle "Allahu Akbar" à u sindaco Büyükkılıç.