23 d'aprile L'entusiasmu ùn pudia micca intruduce in i saloni

I cerimonii cuminciaru cù a presentazione di una ghirlanda à u Monumentu Atatürk in Cumhuriyet Square.

U presidente di u distrettu di Keşan AK di Keşan Gürcan Kılınç, u presidente di u distrettu di CHP Keşan Anıl Çakır, u presidente di u distrettu di MHP Keşan Adnan İnan, u presidente di u distrettu di SP Keşan Ahmet Köseler, u presidente di u distrettu di u futuru Keşan Aydoğan Ersöz, Bran hà participatu à u prugramma di l'Educazione Naziunale di Keşan 10.00. Presenti, i membri di l'Assemblea Generale Pruvinciale, i Cunsiglii Municipali, i studienti è i direttori di a scola.

Dopu chì u Direttore di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Keşan, İlhan Saz, hà presentatu una ghirlanda à u munumentu cù dui studienti chjuchi, hè statu osservatu un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale hè statu cantatu accumpagnatu da a Banda Municipale di Keşan.

A causa di e cundizioni climatichi, u prugramma hà cuntinuatu à 11.00:XNUMX in Keşan Atatürk Sports Hall.

A cerimonia tenuta à Keşan Atatürk Sports Hall à 11.00 hà assistitu da u guvernatore di u distrittu di Keşan Cemalettin Yılmaz, 4a Brigata d'Infanteria Mecanizzata Brigadier General Erhan Akgül, u sindaco di Keşan Op.Dr. Mehmet Özcan, Keşan Chief Public Prosecutor Hilal Bozdağ, ufficiali militari, rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pubbliche, capi di e camere di i cummercianti, capi è citadini chì riempianu a palestra finu à l'ortu anu assistitu.

A cerimonia hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu accumpagnatu da a Banda Municipale di Keşan è a lettura di l'Innu Naziunale. In seguitu, u studiente di a Scuola Primaria Anafartalar Duru Bilgiç hà fattu un discorsu in nome di i zitelli.

U discorsu di Bilgiç hè cusì:

"Oghje, simu in a gioia è a felicità di celebrà u 104 anniversariu di a festa più grande di u zitellu turcu. I nostri cori sò pieni di gioia è di orgogliu... Celebremu stu ghjornu distintu cum'è i figlioli felici di una grande nazione.

Felice festa à tutti voi, chì hè u primu pilastru di a nostra bandiera per l'indipendenza... U 23 d'aprile di u 1920 hè u ghjornu chì avemu sfidatu u mondu sanu è rompemu a catena di cattività Oghje hè u ghjornu chì u novu Statu turcu hè statu stabilitu . U 23 d'aprile hè u ghjornu di fundazione di a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì hè u simbulu eternu di a nostra "Sovranità Naziunale". Oghje hè un ghjornu impurtante in a storia di a Republica di Turchia Oghje hè u ghjornu chì una nazione chì l'esercitu era spargugliatu è a so patria hè stata occupata, hà pigliatu a decisione di riunificà, rializà è prutege a so patria è u so propiu futuru stu ghjornu grande è impurtante per i zitelli turchi.

Sta festa hè a nostra festa, rallegrate, amichi.; Siate felice chì avete un capu cum'è Ataturk.

Avemu da accettà i so principii cum'è una torcia è li portanu da a manu à a manu, da u core à u core, da generazione à generazione Agendu in cunfurmità cù e so rivoluzioni è travagliendu duramente, pudemu alzà à u livellu di a civilizazione muderna. Pudemu esse digne di ellu solu quandu ci avvicinamu l'un à l'altru è pruvemu à capiscenu à a luce di a raghjoni è a libertà...

Camminemu, amichi, vultemu a nostra faccia à un avvene luminoso è camminemu cù a nostra mente diritta. Andemu per un bellu dumane, andemu per chì a terra è u celu gememu, andemu per chì stu paese sia allegru di u nostru amore puru è di gioia... Cari amichi : « Eccu a nostra festa. Rallegrate, divertitevi è celebrate. Chjà i gridi di felicità riempia per noi tutti i cantoni di u nostru paese, è noi, figlioli di una generazione eroica ! Celebremu a nostra festa più grande cum'è. Felice è felice Eid à tutti noi. "Quantu sò felici quelli chì anu creatu u 23 d'aprile, quantu felici sò quelli chì facenu u 23 d'aprile, quantu felici sò i zitelli turchi".

U prugramma hà cuntinuatu cù u discorsu di u Direttore di l'Educazione Naziunale di Keşan, İlhan Saz, chì hà dettu u significatu è l'impurtanza di u ghjornu.

U discorsu di Saz hè cusì:

"Ci sò punti di svolta in a storia di ogni nazione chì cuntinuerà u so impattu per seculi. Avemu sperimentatu l'onore, l'orgogliu è l'eccitazione di celebrà u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè statu regalatu à i nostri figlioli da Gazi Mustafa Kemal Atatürk, in l'anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca, chì hè unu di i più punti di svolta impurtanti è rializazioni di a nostra gloriosa storia.

U 23 d'aprile di u 1920 hè u "104th Anniversary" di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u ghjornu chì hà purtatu à a creazione di un novu Statu Turcu cù a prumessa di "A Sovranità Incondizionatamente Appartene à a Nazione"...

Mustafa Kemal Atatürk hà iniziatu a "Guerra Naziunale di l'Indipendenza" sbarcandu in Samsun u 19 di maghju di u 1919, è cù e decisioni prese in a Circular Amasya, Erzurum è Sivas Cungressi, hà dimustratu chì "a sovranità di a nazione serà assicurata da u nazione".

Cridia chì a sovranità appartene à a nazione è cun questa credenza "A determinazione è a decisione di a nazione salvarà a nazione". "Ci hè solu una suvranità, è questu hè a sovranità naziunale". aduttatu u principiu.

A sovranità hè l'autorità di guvernà. suvranità naziunale; L'autorità di guvernà hè di a nazione. U 23 d'aprile di u 1920 hè u ghjornu chì a nostra prima Gran Assemblea Naziunale hà cunvucatu è a vulintà di a nazione hà participatu à u guvernu Cù a Gran Assemblea Naziunale di Turchia hà apertu u 23 d'aprile di u 23, induve una nazione chì hè stata pruvata à esse distrutta. una nazione è un core, u mutivu più impurtante di a vittoria di a nostra lotta naziunale è a dichjarazione di a nostra Republica Hè statu unu di i passi. Sta festa hè a festa di voi figlioli, l'adulti di dumane In l'opinione di u Great Leader Atatürk, i zitelli sò u futuru di a nazione. Cum'è una espressione di a so fiducia incrollabile è u grande amore per elli, hà rigalatu u 1920 d'aprile, a nostra festa naziunale, à i zitelli.

U vostru duvere più impurtante hè di travaglià per diventà citadini utili per u nostru paese è a nostra nazione, senza svià da a so strada, cù a cuscenza di u valore datu à voi da u Great Atatürk, chì hà affidatu a Republica di Turchia à voi, i nostri figlioli è ghjuventù.

Avemu una fede assoluta chì vi cumpiendu i requisiti di a rispunsabilità storica di stu duvere è assicuratevi chì u nostru paese si sviluppa è si rinforza cù i novi rializazioni chì uttene.

I figlioli di e nazioni straniere anu ancu cuminciatu à participà à queste festività di l'Eid, è simu u primu è l'unicu paese in u mondu chì dà l'Eid à i so figlioli è sparte questu Eid cù u mondu sanu.

Per 104 anni, l'essenza core di a Republica di Turchia hè stata a sovranità naziunale. A sovranità incondizionata di a nazione durà per sempre. Vivaremu sempre è lasciaremu campà. Cù sti sentimenti è pinsamenti, avemu una volta di più cummemorative Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK, i so cumpagni d'arme, i nostri Santi Martiri è Veterani Eroici cù rispettu, gratitùdine è gratitùdine, è felicitamu u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli di i nostri figlioli, u nostru paese, a nostra nazione è tutti i figlioli di u mondu chì dannu significatu à questu ghjornu, offre i mo rispetti.

Dopu, Hasan Pamukçu da a Nevzat Kahraman Secondary School, chì hè vinutu prima in u Cuncorsu di Poesia Inter-Secundaria, hà lettu u so travagliu vincitore.

In seguitu, i premii sò stati presentati à i vincitori di u cuncorsu di puesia, cumpusizioni è pittura, in nome di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Eslem Beyazkendir da Raşit Efendi Primary School, chì hè vinutu prima in a categuria di pittura trà e scole primarie, Hasan Pamukçu da Nevzat Kahraman Secondary School, chì hè vinutu primu in u cuncorsu inter-secundariu di poesia, è Zeynep Sel, un studiente di Süleymanpaşa İmam Hatip High School , chì hè vinutu prima in u cuncorsu di cumpusizioni, sò stati premiati da u guvernatore di u distrittu di Keşan Cemalettin Yılmaz;

Ülkü Dak da a Beyendik Secondary School, chì hè ghjuntu 2u in a categuria di pittura di a scola inter-primaria, Muhammed Fansa da Süleyman İmam Hatip Secondary School, chì hè ghjuntu 2u in u cuncorsu di puesia inter-secundaria, è Ali Kale è i so fratelli, chì sò 2u. in u cuncorsu di cumpusizioni di a scola secundaria, hà prisentatu i so premii à u Studiente di a Scuola Secundaria Muhammed Çiçek, Cumandante di Brigata d'Infanteria Meccanizzata 4e Generale di Brigata Erhan Akgül; U premiu hè statu datu à Azra Dalkıran, Studente di a Scuola Secondaria Privata Nevzat Kahraman, chì hè ghjuntu 3u in a categuria di cumpusizioni di a scola inter-secundaria, da u Procuratore Pùblicu Capu Hilal Bozdağ, à u studiente di a Scuola Primaria Anafartalar Mina Anı Pektaş, chì hè ghjuntu 3u in l'inter-primaria. a categuria di pittura di a scola, è à u studiente di a Liceu di Beyendik Dila Su Şalgamcılar, chì hè ghjuntu 3rd in u cuncorsu di puesia inter-secundariu un premiu Keşan Mayor Op.Dr. Hè stata datu da Mehmet Özcan.

Dopu à a cerimonia di premiazione, i spettaculi di i studienti di Kindergarten di u Centru di Educazione Pùbblica, di a Scola Primaria Anafartalar, i di i studienti di u 1u è di u 3u di a Scola Primaria di Anafartalar, u cuncertu musicale di u maestru è l'apprendista in u Centru di Educazione Pública di Keşan. , u spettaculu di a squadra di Danza Folk di a Scola Secundaria Ahmet Yenice è infine U prugramma hà finitu cù u spettaculu di a squadra di Danza Folk di Keşan Municipality Art Center.