L'eserciziu di l'incendii forestali hè finitu cù successu in Antalya

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, İbrahim Yumaklı, hà participatu à l'Esercitu di Incendii Forestali 2024 tenutu in Antalya.

Sicondu u scenariu, a prima risposta à l'incendiu chì hà sviluppatu in a zona di u boscu hè stata realizata cù 2 elicotteri è 4 aerei, chì sò stati spediti nantu à avvisu. Dopu, 13 persone ghjunghjenu à l'area è estinguenu e fiamme cù 2 sprinklers, 2 veiculi di prima risposta, bulldozers, 2 veiculi di gestione di u focu, graduatori, rimorchi è 82 veiculi di supply supply d'acqua.

In a regione, chì hè statu ancu inspeccionatu cù un aviò di ricunniscenza, u Ministru Yumaklı hà ringraziatu a squadra per l'eserciziu successu, hà visitatu e flotte di veiculi è scontru cù a squadra. sohbet hà fattu.

In u so discorsu quì, u Ministru İbrahim Yumaklı hà ricurdatu chì a Turchia hè unu di i paesi più affettati da u cambiamentu climaticu glubale per via di a so situazione in u bacinu di u Mediterraniu, è hà dettu chì l'inundazioni, a siccità è l'incendii forestali seranu più combattuti.

Rimarchendu chì circa u 30 per centu di a superficia di u paese hè custituitu da fureste, Yumaklı hà enfatizatu chì l'urganizazione forestale hà purtatu più di 22 miliardi di piantini è sementi in terra in 7 anni.

U tempu di risposta à l'incendii forestali ridutta à 11 minuti

Dichjarà chì u 90 per centu di l'incendii sò causati da l'omu, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Yumaklı hà dettu:

"Avemu riduciutu u primu tempu di risposta, chì in u passatu durava 40 minuti, à 11 minuti. L'annu passatu avemu luttatu per abbassà à 10 minuti, ma simu stati à 11 minuti. Quist'annu l'averemu ridutta à 10 minuti. Cù 776 torre di vigilia di u focu in u nostru paese, effettuemu una lotta efficace è puntuale, per dì cusì, cù veiculi aerei senza pilotu in a surviglianza, a surviglianza è a gestione di incendi utilizati da solu dui paesi in u mondu. À u puntu di risposta à u focu, seguimu una strategia centrata in l'aumentu di a capacità è u sviluppu di a tecnulugia in cunfurmità cù i nostri bisogni. In questa direzzione, sviluppemu u nostru putere di terra, u nostru putere di l'aria è a tecnulugia chì usemu. Vogliu dichjarà orgogliu chì avemu stabilitu a più grande flotta aerea in a nostra storia per luttà contra l'incendii. I nostri 105 elicotteri, 26 aerei è 14 UAVs anu literalmente coperto i nostri boschi cù e so ali d'acciaio. Vogliu ancu enfatizà chì i nostri UAV Bayraktar TB2 è Aksungur è elicotteri T-70 NEFES pruduciuti da a nostra industria di difesa turca dannu à a nostra flotta un putere distintu ".

U Ministru Yumaklı hà ricurdatu chì mentre ùn ci era micca piscine di u focu in u 2002, l'elicotteri sò stati supportati in questa lotta cù 4 mila 727 piscine di focu oghje, è hà dettu chì a parte indispensabile di a lotta hè l'intervenzione in terra.

Rimarchendu chì l'eroi di a furesta, chì difendenu a patria verde à a spesa di a so vita, sò più forti è più equipati chè mai, Yumaklı hà dettu: "Spergu chì 1649 sprinklers, 2 mila 453 veiculi di prima risposta è 821 macchine di travagliu saranu. e nostre forze più grande contr'à e fiamme. "Oghje, a nostra urganizazione forestale hà righjuntu una tappa impurtante in a lotta orientata à a tecnulugia". disse.