L'esperienza di ghjocu Web3 porta à u prossimu livellu!

XOCIETY, unu di i ghjochi aspittati di l'ecosistema Web3, hè in partenariatu cù Mysten Labs, u sviluppatore di l'innovatore Layer-1 blockchain è a piattaforma di cuntrattu intelligenti Sui.

Una notizia impurtante hè vinuta da l'ecosistema GameFi, chì combina u mondu di a finanza cù i video games, chì a cumunità cripto vede cum'è unu di i temi impurtanti di u 2024. XOCIETY, un genre "pop shooter" chì si distingue trà i prughjetti di ghjocu basatu in Web3 è hè statu aspittatu per un tempu, hà firmatu un accordu cù Mysten Labs, u sviluppatore di Layer-1 blockchain è piattaforma smart contract Sui. U sviluppatore di XOCIETY NDUS Interactive è Mysten Labs portà i video games AAA, chì definiscenu produzioni d'alta produzzione, à Web3.

XOCIETY hà da travaglià nantu à Sui

Cù stu accordu, , Mysten Labs 'Layer-3 reta, chì fucalizza nantu à u sviluppu di infrastrutture sottumessu per Web1, vi curriri nant'à u blockchain Sui. U scopu di rende l'esperienze di ghjocu AAA accessibili in blockchain per i dilettanti di i video games in u mondu sanu, e duie cumpagnie ridefiniranu i standard di ghjocu in l'era Web3. U ghjocu XOCIETY hè previstu per esse liberatu in l'ultimu trimestre di u 2024.

Sviluppatu da una squadra esperta

Sviluppatu da NDUS Interactive, XOCIETY hè daretu à una squadra esperta in l'industria di u ghjocu è l'ecosistema Web3. U squadra di dirigenza, chì hà sperienza in cumpagnie di ghjocu globale cum'è NCSOFT, Nexon è Krafton, si distingue cù u so sviluppu di ghjocu, cumpetenze di marketing è di arti. Myoungjin Lee serve cum'è designer creativo di XOCIETY, mentre chì l'anzianu capu di PlayDapp Sang Chun conduce u sviluppu di l'affari. Jeffrey Kim, chì hà più di 20 anni di sperienza in cumpagnie cum'è NCSOFT è Nexon, hè posizionatu cum'è un altru nome notevule in u persunale qualificatu.

Second accordu da Sui

Layer-1 blockchain network è smart contract platform Sui annuncia duie cullaburazioni impurtanti chì implicanu l'ecosistema di ghjocu Web3 in dui mesi. U mese scorsu, u primu studiu di ghjocu Ambrus Studio, u sviluppatore di a serie di video games E4C in u generu Multiplayer online battle arena (MOBA), hà annunziatu chì i so ghjochi E4C: Fallen Arena è Final Salvation includeranu a blockchain Layer-1 è a piattaforma di cuntrattu intelligenti Sui. sustegnu. Queste cullaburazioni cuntribuiscenu à u sviluppu di l'industria di i video games Web3 è u prucessu di i ghjochi AAA Web3 chì diventanu mainstream.