Baby Explosion in Antalya Wildlife Park!

I zitelli novi di diverse spezie, cumpresi lemuri, canguri, cunigli, capre è pecure, sò nati in u Parcu Naturale di a Vita Naturale di a Municipalità Metropolitana di Antalya.

In u Parcu di Vita Naturale di a Municipalità Metropolitana di Antalya, chì accoglie 400 animali cù i so grandi abitati naturali, sò nati novi cuccioli di diverse spezie cù a stagione di primavera. I membri di i neonati sò curati cù cura sottu a tutela di i veterinari è i caregivers.

A PRIMAVERA HA VENTU È L'ABUNDANZA DI NASCITA HA CRESTU

In u Parcu di a Vita Naturale, chì accoglie centinaie di millaie di visitatori annu, i nascite sò cuminciati dopu à u periodu invernu, chì hè ancu un signu di primavera. I Lemurs à coda anellu hà datu nascita à trè cuccioli. I Lemurs portanu i so figlioli in u so ventre. In u zoo, induve a famiglia di u canguro sperimenta ancu a gioia di una nova nascita, i canguri cuntinueghjanu u so sviluppu in u saccu di a mamma. In particulare in u tempu assulanatu, i cuccioli piglianu a testa fora di u saccu. A nova prole di i cunigli Pied tedeschi è i cunigli neozelandesi, Saanen, Angora è capre nane, è e spezie di pecuri Camerun è Merino anu unitu ancu e so famiglie.

UNA FAMIGLIA GRANDE È FELICE

U Veterinariu Aygül Arsun, direttore di filiale di u Parcu di Fauna di a Municipalità Metropolitana di Antalya, hà dichjaratu chì i novi nascite sò un indicatore di un bonu benessere di l'animali è hà dettu: "Avemu sperimentatu a gioia di a nova nascita cù a primavera. I nostri cuccioli di diverse spezie sò nati sani. I membri di i neonati sò curati cù cura sottu a tutela di i veterinari. U numaru di a famiglia Lemur hà aumentatu à 3 cù 11 cuccioli novi. In particulare i Lemurs sò individui interessanti chì aghjunghjenu culore à u Parcu Naturale di a Vita. Lemurs sò stati pensati per ripruduce

campà inseme in un rifugiu speciale. Siccomu i cuntrolli di salute, l'alloghju è l'alimentazione di tutti i nostri amici di l'animali sò fatti currettamente, l'allevamentu cuntinueghja à aumentà. Gazelle è cervi cumminciaranu ancu à parà in i ghjorni à vene. "Semu una famiglia grande è felice", disse.