Libri è Divertimenti Venite Inseme à Kültürpark cù İzkitapfest

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà apertu l'Izkitapfest - Izmir Book Fair, chì hè stata tenuta in spazii aperti in tuttu u Kültürpark questu annu. Invitendu a ghjente di Izmir à Izkitapfest, chì pò esse visitatu gratuitamente trà 19 è 28 u 10.00-21.00 d'aprile, u sindaco Cemil Tugay hà dettu: "I residenti di Izmir cunnosci a gioia è u valore di sperienze una fiera in tuttu u Kültürpark. Avà, Izkitapfest hè statu aghjuntu à sta tradizione chì avemu avutu cù a Fiera Internaziunale di Izmir, a prima fiera di u nostru paese. "A primavera hè ghjunta à Kültürpark, grazia à u festival chì avemu urganizatu cù u slogan" In Kültürpark cù l'entusiasmu di a primavera ", disse.

Izkitapfest - Izmir Book Fair, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata in cuuperazione cù İZFAŞ è SNS Fuarcılık, hà iniziatu. Izkitapfest, chì incontrerà i lettori in Kültürpark cù una urganizazione simile à un festival trà u 19 è u 28 d'aprile 2024, hè statu urganizatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Hè stata aperta ospitata da Cemil Tugay. In a cerimonia di apertura tenuta in a parte interna di Kültürpark Lausanne Gate, u sindaco Tugay hà presentatu una placca à u scrittore Ahmet Ümit è l'ex CHP Zonguldak è u deputatu İzmir Kemal Anadol.

Tugay: "I libri ci aprenu à u mondu"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà dettu: "Oghje, quandu avemu passatu per e porte di Kültürpark, u tesoru di Izmir, u locu chì avemu ghjuntu ùn era micca solu Kültürpark. Avemu tutti intrutu in un viaghju chì trascende u tempu è u locu. Tantu chì e fruntiere di u nostru parcu si sò allargate ; Includeva tutti i tempi, geografie, l'infinitu di l'universu è tutte e storie di u mondu. L'idee prudutte, l'emozioni, e situazioni, i stori, è tuttu u viaghju di a scienza è l'arti da u principiu di l'umanità sò quì; Dentru i porti di Kültürpark oghje. Perchè oghje, cuminciamu a festa di i libri. Perchè i libri ci aprenu à u mondu ", disse.

"State sempre cù u libru"
Dichjarà chì un novu soffiu hè ghjuntu à publicà cù Publicazioni di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u sindaco Cemil Tugay hà dettu: "Un veru festival di libru ci aspetta cù più di mille avvenimenti in decine di generi cum'è interviste, sessioni d'autografi, cuncerti, spettaculi di ballu è pantomima. , musicali, teatri è spettaculi illusionisti. Avemu un scontru literariu in cuntattu cù a natura in tutti i lochi di Kültürpark, da Lausanne à u 26 d'Aostu, da Kaskatlı Havuz à Basmane è Atatürk Open Air Theatre. A ghjente di Izmir cunnosce a gioia è u valore di sperienze una fiera in tuttu u Kültürpark. Avà, Izkitapfest hè statu aghjuntu à sta tradizione chì avemu avutu cù a Fiera Internaziunale di Izmir, a prima fiera di u nostru paese. Grazie à u festival chì avemu urganizatu cù u slogan "In Kültürpark cù l'entusiasmu di a primavera", a primavera hè avà ghjunta à Kültürpark! Cum'è l'autore Susan Sontag hà dettu: "Un libru, cum'è un faro, ci guida in u bughju è brilla una luce in noi". Chì e vostre porte sò sempre aperte à u libru; Chì i libri sò i vostri fari. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "State sempre cù u libru".

Ümit: "Ùn mori senza scrive nantu à Izmir"
L'autore Ahmet Ümit, l'invitatu d'onore di Izkitapfest, chì sustene chì l'arte è a littiratura devenu esse articuli di cunsumu obligatoriu, hà dettu: "Hè una cosa maravigliosa esse l'invitatu d'onore di a Fiera di u Libru in una cità assai significativa di Turchia cum'è Izmir. Mi sò sempre dumandatu sta quistione: "Ùn avete micca da scrive un rumanzu annantu à Izmir? Ùn ci hè un tema in Izmir Ùn ci hè un tema chì vi interessa in sta cità culurita, vibrante cù una storia magnifica ? Ùn moreraghju micca senza scrive nantu à Izmir, ùn vi preoccupate. Scriveraghju un rumanzu maravigliosu annantu à Izmir, serà un rumanzu storicu è di sicuru sarà di u grande Omeru, chì chjamemu u primu pueta di sta cità. Ci hè una altra suluzione ? Izmir pò esse pussibule senza Homer? disse.

Simsaroğlu: "Cum'è residenti di Izmir, simu assai furtunati"
Saruhan Simsaroğlu, Partner Fundatore di SNS Fuarcılık, hà dettu: "Avemu preparatu per questa fiera cù una squadra di 10 persone in u campu per 100 ghjorni. Ancu a stanchezza di Kültürpark hè assai speciale è bella. Cum'è l'abitanti di Izmir, avemu assai furtunatu dopu à un bellu pezzu, a nostra fiera di u libru hè tenuta in dui di i posti più spiciali in Turchia. In u vaghjimu, Fuar Izmir, in primavera, in Kültürpark. "Vogliu sprime a mo gratitudine infinita à u nostru presidente Cemil Tugay, chì u sustegnu vedemu è sentimu à ogni mumentu", disse.

Brigade hà visitatu a fiera
Dopu l'apertura, u sindaco Tugay hà visitatu i stand aperti in Kültürpark. Parechji scrittori è editori anu regalatu libri à u presidente Tugay. Dichjarà chì anu da cuntinuà à sviluppà è espansione a fiera, Tugay hà ancu parlatu cù u picculu participante di a fiera, Poyraz, chì hà dettu ch'ellu vole esse u merre quand'ellu hè grande. sohbet fattu. Tugay hà desideratu à i participanti una bona fiera è invitò a ghjente di Izmir à Kültürpark.

Nomi impurtanti di l'altri sò in Izkitapfest
Izkitapfest, induve l'ingressu serà liberu, pò esse visitatu trà 10.00 è 21.00. L'Izkitapfest hà assistitu da quasi case di edizione 350, quasi 50 librerie di seconda mano è decine d'istituzioni; Ospitu un scontru literariu in cuntattu cù a natura, sparghjendu in tutti i lochi di Kültürpark, da Losanna à u 26 d'aostu, da Kaskatlı Havuz à Basmane è Atatürk Open Air Theatre.
Izkitapfest diventerà una festa culturale cumpleta per i so visitatori, micca solu per a compra di libri, ma ancu cù interviste, cuncerti, cuncorsi, cuncerti è sessioni d'autografi. Scrittori, pueti, illustratori, ghjurnalisti è più di 800 nomi impurtanti di u mondu literariu sparteranu e so sperienze cù più di mille manifestazioni autografi è interviste. L'urganisazioni non governamentali è l'autori in queste urganisazioni si scontranu ancu cù i so lettori è l'amatori di libri da Izmir in una zona apposta organizata. Un'asta di libri speciale si svolgerà ancu in a fiera, chì accoglierà a più grande participazione di a libreria di seconda mano di Turchia cù Sahaf Street.
İZELMAN A.Ş. L'autore "invitatu d'onore" di Izkitapfest, chì riunirà autori, editori è amatori di libri cù u sustegnu di KOSGEB è ​​KOSGEB, hè Ahmet Ümit, unu di i nomi impurtanti di a literatura turca. À a fiera, un discorsu nantu à a vita è l'opere di Ahmet Ümit serà tenutu cù a so participazione u 20 d'aprile à 15.00 à u Teatru Atatürk Open Air. Ahmet Ümit firmarà i so libri dopu l'entrevista. À u listessu tempu, u misteriosu ghjocu d'avventura inspiratu à u rumanzu di Ahmet Ümit "Killing the Sultan" si scontra cù i participanti in u scopu di Izkitapfest.

Atatürk Open Air Theatre accoglierà nomi preziosi
Nomi preziosi da u mondu di a scienza, di u pensamentu è di a literatura si riuniscenu cù l'amatori di i libri in interviste è eventi autografi chì si terranu à u Kültürpark Open Air Theatre. Storicu, accademicu, scrittore Prof. Dr. İlber Ortaylı, accademicu, geologu è scienziatu Prof. u 22 d'aprile. Dr. Celal Şengör u 21 d'aprile, pueta è scrittore Murathan Mungan u 27 d'aprile, storicu, accademicu è scrittore Prof. Dr. Emrah Safa Gürkan scontru cù a ghjente di Izmir u 27 d'aprile, è u pruduttore d'animazione è disegnatore Varol Yaşaroğlu scontru cù a ghjente di Izmir à l'Atatürk Open Air Theatre u 27 d'aprile.

Nomi impurtanti di a literatura sò in Izkitapfest
À a fiera, centinaie di scrittori, pueti è illustratori di valore si riuniscenu cù i so lettori attraversu sessioni d'autografi è interviste. Cum'è Ahmet Ümit, Ahmet Telli, Ayşe Kulin, Buket Uzuner, Canan Tan, Çağan Irmak, Mahir Ünsal Eriş, Mete Kaan Kaynar, Mine Söğüt, Murathan Mungan, Murat Menteş, Saygı Öztürk, Sema Kaygusuz, Serhan Asker Sarıkaya I nomi si scontranu cù i so lettori in a fiera. Centinaie di millaie di amatori di libri sò previsti per visità Izkitapfest per 10 ghjorni. Edizioni participanti, avvenimenti, interviste, calendariu di u ghjornu di firma è più infurmazione nantu à a fiera https://www.kitapizmir.com/ Serà situatu à.

Storia serà discutitu
Accademici preziosi di Izmir, cum'è Akın Ersoy, Ersin Doğer, Erkin Başer, Melek Göregenli, Melda Yaman, Murat Tozan, parleranu di l'opere chì anu cuntribuitu à a memoria di a cità da i tempi antichi à l'oghje, è ancu di a storia. di a cità da u passatu à u presente, in entrevista. À u listessu tempu, si terrà una entrevista speciale per u 50 anniversariu di l'Unione di Scrittori di Turchia (TYS) cù a participazione di u presidente di TYS Adnan Özyalçıner è di u Rappresentante di TYS İzmir Özer Akdemir. In cuuperazione cù l'Associazione Civile di Izmir Branch, u documentale "Ahmed Arif's Longing" serà mostratu per a prima volta in Izkitapfest u 21 d'aprile à 18.00 à Lozan Stage.

L'entusiasmu di u 23 d'aprile serà ancu sperimentatu à Izkitapfest
Izkitapfest serà ancu a più grande fiera di libru chì si terrà fora. A fiera offre una sperienza di festival induve ùn pudete micca solu cumprà libri, ma ancu participà cù a vostra famiglia è avete un tempu piacevule. Eventi speciali per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli saranu ancu in Izkitapfest. per 10 ghjorni; Tanti spettaculi è manifestazioni sferenti cum'è cuncerti per i zitelli, fiabe, quiz, pantomime è illusioni saranu ancu in a fiera.

Avvenimenti speciali, musicali, cuncerti per i zitelli
Ci sarà una grande eccitazione in ogni angulu di Kültürpark durante a settimana di u 23 d'aprile. À a fiera, chì u tema principale hè "Litteratura per i zitelli", ci serà u cuncertu di Evrencan Gündüz nantu à u campu d'erba u 23 d'aprile à 15.00, Rafadan Tayfa Musical à Atatürk Open Air Theatre u 24 d'aprile à 19.00, Kral Şakir Musical nantu à u palcuscenicu di legnu. u 26 d'aprile à 19.00 parechji avvenimenti cum'è u cuncertu di Şubadap u 27 d'aprile à 12.00, u Teatru di i zitelli è l'ora di u conte di fata à 15.00, u cuncertu di u Black Group à 20.00, i Teatri Village u 28 d'aprile à 14.00, İMD Rhythm Group 15.00. A manifestazione di u gruppu à 16.00.

Fiera in Izmir in u vaghjimu
İZKITAP, chì si svolgerà in una atmosfera di festival in a natura unica di Kültürpark in a primavera, si terrà in Fuar İzmir trà u 26 d'ottobre è u 3 di nuvembre 2024 in u vaghjimu è riuniscerà di novu nomi preziosi di case d'editoria è u mondu di letteratura cù amanti di libru.