Lotta coerente da u Pilutu Campione di u mondu!

U secondu E-Prix di Misano tenutu in Italia hè stata piena di eccitazione i dui ghjorni.

Mentre u pilotu campione di DS Automobies Jean-Éric Vergne hà puntuatu punti per a sesta volta in sette gare, Stoffel Vandoorne si ritirò da a corsa per un prublema di batteria.

Da i turni di apertura i migliori cambiavanu quasi constantemente. JEV hà pigliatu u capu à un certu puntu, ma hè cascatu uni pochi di posti appena prima chì a vittura di salvezza esce. Jean-Éric Vergne, chì hà finitu settimu dumenica dopu avè pigliatu u sestu postu sabbatu, lasciò Misano cun un totale di 14 punti.

I punti ottenuti da u pilotu espertu in sei di e 7 gare prova a so cuerenza. JEV, bicampionu di Formula E, hè in sestu postu in a classificazione pruvisoria di i piloti, senza mancu a mità di a stagione finita è tuttu va bè.

Dopu à a so alta prestazione in qualificazione, u pilotu belga hè diventatu una di e vittimi di qualchi cuntatti à mezu à u gruppu. Vandoorne hà persu a so chance per un risultatu successu quandu hà avutu a fossa per riparà a carrozzeria dannata di a so vittura.

À a fine di a corsa, un prublema di batteria chì hà ancu affettatu tutti l'altri piloti furzò Stoffel à piantà à u latu di a pista.

Cumpiendu e duie corse in Misano cù trè punti, DS Automobiles cuntinueghja à aghjunghje punti à u so cuntu.

A seguita hè u legendariu circuitu stradale di Monaco, chì accoglierà l'ottava round di u Campionatu Mondiale ABB FIA di Formula E u 27 d'aprile.