Mappa di Strada di Logistica di Turchia

U settore logisticu ghjoca un rolu chjave in u sviluppu ecunomicu di Turchia. Dichjarà chì a mappa stradale in logistica deve esse tracciata per cuntinuà è rinfurzà u sviluppu di u settore, u Chief Executive Officer di Globelink Ünimar, Fatih Baş, hà valutatu a strada di Turchia in logistica.

A causa di a so situazione geografica, Türkiye hè posizionata cum'è una basa logistica impurtante in e rete logistica regiunale è glubale. Tuttavia, in quantu à a sustenibilità di a cumpetizione internaziunale è l'efficienza, a strada di Turchia in a logistica deve esse determinata. Cummentendu u sughjettu, u Chief Executive Officer di Globelink Ünimar Fatih Baş hà dettu; Ellu hà dichjaratu chì a digitalizazione, u rinfurzamentu di l'infrastruttura è i prublemi di sustenibilità saranu in prima linea.

"Ci hè stata una grande trasfurmazioni in u settore, soprattuttu in l'ultimi anni, cù l'influenza di a digitalizazione. Cum'è in ogni campu, u settore logisticu hè unu di i settori chì benefiziu significativamente da a digitalizazione sia in u almacenamentu sia in a dogana. In a mappa stradale di logistica di Turchia, a tecnulugia è a digitalizazione sò viste cum'è a chjave per a trasfurmazioni. A pianificazione di l'investimentu per e tecnulugia di logistica intelligente deve esse inclusa in a strada di strada per rende trasparenti i prucessi in a supply chain, aumentà a satisfaczione di i clienti è riduce i costi.

I migliuramentu di l'infrastruttura venenu in prima

Quandu si guardà a carta stradale à cortu è à longu andà, i piani d'investimentu per rinfurzà è mudernizà l'infrastruttura logistica venenu in prima. Türkiye hè un paese geugraficamente vantaghju perchè agisce cum'è un ponte trà l'Oriente è l'Occidenti. Per d 'altra banda, certi sviluppi in u mondu ghjucanu ancu un rolu impurtante in a determinazione di a mappa stradale. Per esempiu; I sviluppi in u Mari Rossu ci anu dimustratu chì i modi di trasportu alternativu deve esse sempre truvati in u cummerciu internaziunale. Inoltre, u fattu chì u nostru paese hà integratu modi di trasportu mostra chì hè assai vicinu à u so scopu di diventà a basa logistica di a regione. In questu rispettu, pensu chì i migliuramentu di l'infrastruttura in i modi di trasportu cum'è a strada, a ferrovia, u mare è l'aria deve esse datu priorità in a carta stradale.

A rispunsabilità hè grande in termini di sustenibilità

U settore logisticu in Turchia ùn hè micca solu un strumentu per u crescita ecunomica è u cummerciu, ma porta ancu una grande rispunsabilità in quantu à a sustenibilità è a prutezzione di l'ambiente. Oghje, a sustenibilità hè sempre più impurtante in l'industria logistica; Temi cum'è a riduzione di l'impronta di carbone, a gestione di i rifiuti è l'efficienza energetica sò diventate una di e priorità principali di u settore. À questu puntu, i dui attori in u settore logisticu è i funzionari di u guvernu anu una grande rispunsabilità. Avemu vistu chì i passi sò stati fatti da l'autorità statali à a fine di u 2023. Inseme à riduce u cunsumu di carburante è l'emissioni in cunfurmità cù l'approcciu "2053 Net Zero Emission Target" di Turchia; Hè statu spartutu cù u publicu è i rapprisentanti di l'industria chì u trasportu sustinibili è intelligente è u trasportu verde sò destinati. A determinazione di a mappa stradale in u settore di a logistica in cunfurmità cù questi valori serà un passu impurtante per fà u nostru paese una basa in logistica. "Cuntinuemu à rinfurzà a pusizione di Turchia in u settore cù i passi chì facemu, tenendu in contu l'attività di u statu, chì hè a rispunsabilità di u statu è di e cumpagnie in u settore logisticu".