23 d'aprile Missaghju da u presidente Uzun

In u so messagiu, u presidente Uzun hà dettu; "U 23 d'aprile di u 1920 hè unu di i punti di svolta più impurtanti in a nostra storia. I nostri antenati s'uniscenu in cundizioni difficili è ùn anu micca cumprumissu a so indipendenza, è in u risultatu di grandi lotte, anu apertu a Gran Assemblea Naziunale Turca è hà dichjaratu a libertà di a nazione turca è a sovranità di a vulintà naziunale à u mondu sanu. In questu sensu, a Gran Assemblea Naziunale di Türkiye hè stata u pioniera di a nostra futura lotta.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk rigalatu stu ghjornu impurtante quandu a Gran Assemblea Naziunale Turca hè stata stabilita à i nostri figlioli, chì sò a sicurità di u nostru avvene. Hà dichjaratu à u mondu sanu a so credenza chì i nostri figlioli prutegeranu u nostru paese, a nostra nazione, a nostra bandiera è u nostru statu u 23 d'aprile. U 23 d'aprile, l'unicu ghjornu di i zitelli in u mondu, hè ancu un simbulu d'amore, fratellanza è pace.

Noi è i nostri figlioli continueremu à esse i prutettori di a vulintà naziunale è a sovranità di a nazione pruteggendu sta fiducia sacra, cum'è avemu dapoi 104 anni. Avemu da cuntinuà à travaglià incansablemente, cù a forza chì avemu da a nostra gloriosa storia è l'energia chì avemu da l'ochji sorridenti di i nostri figlioli.

Cummemurà tutti l'eroi di a nostra Guerra di l'Indipendenza, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cù misericòrdia è gratitùdine; "Felicitemu u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù i mo auguri più sinceri". Hà inclusu e so dichjarazioni.