U prughjettu "Little Hands Big Dreams" cuntinueghja à piena velocità in Izmir

In u scopu di u prugettu lanciatu à l'occasione di u 23 d'aprile di a Ghjurnata Naziunale di a Sovranità Naziunale è di i zitelli, sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di l'Apprendimentu per a Vita, i zitelli amparanu mentre si divertenu in l'attività tematica "Piccule mani, grandi sogni". Duranti l'eventi tenuti durante a settimana di u 22 à u 26 d'aprile, i zitelli passanu un bellu tempu cù attività offerte in parechji spazii, da a matematica à a codificazione, da a cultura è l'arti à l'educazione.

In u scopu di l'attività di u Festival di i zitelli di u 23 d'aprile; da i centri di educazione publica in Izmir durante a settimana; Diverse attività cum'è ghjochi di mente, scienza, arte, ceramica, marmura, tile, pittura, attellu di cucina, prumuzione di l'arti tradiziunali è u patrimoniu culturale, mostra di fotografia, piantazione d'arburi è attività sportive sò urganizate.

I zitelli è i ghjovani trà l'età di 4-14 anni sò previsti di realizà i so talenti individuali è di divertisce cù l'attività realizate durante a settimana in u scopu di u prugramma "Little Hands, Big Dreams", chì hà da scopu di aiutà i zitelli à esse innovatori, creativi, risolve i prublemi, pensanu in modu diversu è anu tratti di personalità pusitivi.

'E PORTE DI I NOSTRI CENTRI D'EDUCAZIONE PUBBLICA SONO APERTE À I NOSTRI FIGLI'

Spartendu i so pinsamenti nantu à u sughjettu, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Izmir Dr. Ömer Yahşi hà dettu: "In u scopu di l'avvenimenti di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è di a Ghjurnata di i zitelli, avemu urganizatu assai avvenimenti diffirenti in Izmir cù u prughjettu "Little Hands Big Dreams", chì hè statu creatu per presentà i nostri arti tradiziunali è u patrimoniu culturale à i nostri figlioli. , per creà novi spazii d'interessu in i zitelli è per aiutà i zitelli à scopre i so talenti. Cunducemu a cultura è l'arte cù i nostri figlioli, chì sò u nostru avvene, aprendu e porte di i nostri centri d'educazione publica in parechji duminii cum'è marmura, pittura, tile, attellu di cucina, piantazione d'arburi è attelli sportivi per i nostri figlioli. disse.