Sindaco Altay: "Scriveremu una nova storia di successu inseme"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà tenutu una riunione cù i capi di dipartimenti è i gestori di a municipalità metropolitana è a direzione generale di KOSKİ u primu ghjornu di travagliu dopu l'elezzioni generale di u guvernu lucale di u 31 di marzu.

Parlendu à a riunione tenuta in a Municipalità Metropolitana Stone Building Culture and Arts, u sindaco Altay hà dichjaratu chì u prucessu elettorale hè statu finitu senza prublemi è hà dettu: "Avà Turchia principia una nova era. U nostru citadinu hà dettu ch'ellu a dicia à l'urna. Konya hè sempre stata una municipalità è una struttura chì sustene sta causa è influenza Turchia cù u so successu in i guverni lucali. Avà, u successu di Konya serà torna u pioniere di qualchi cambiamenti è trasfurmazioni in Turchia. Credu chì sta squadra farà questu. Spergu chì, inseme, sforzeremu più duru, travaglià più duru, passà più tempu, mettemu più sforzu. Credu chì scriveremu una nova storia di successu inseme. "Spergu chì l'elezzioni portanu a bontà à a nostra cità è u nostru paese", disse.

U sindaco Altay hà ringraziatu tutte e persone di Konya chì anu datu a so licenza per serve Konya per altri 5 anni è hà dichjaratu chì continuanu à serve 42 mila chilometri quadrati di Konya diligentemente.