Prima Reunione di a Nova Era in Konya

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, chì hà presidutu a prima riunione di u cunsigliu di u novu mandatu, hà iniziatu u so discorsu dicendu chì Konya hà sperimentatu una festa di a demucrazia in l'alizzioni di u 31 di marzu è chì anu tenutu l'elezzioni cù una dignità è un spiritu di fratellanza. cum'è sempre.

U sindaco Altay hà desideratu à tutti i sindaci eletti è i membri di u cunsigliu bona furtuna in i so novi funzioni è hà dettu: "Konya hè una di e cità induve l'unità, a sulidarità è a fratellanza sò più alte. Spergu, inseme, ghjunghjeremu grandi cose per Konya. Avemu furnitu servizii impurtanti à a nostra cità in l'ultimi 5 anni cù a nostra cunniscenza di "Konya Model Municipality". Avemu un travagliu cuntinuu sia in u centru sia in i nostri distretti. Speremu, avemu da travaglià inseme per compie u più prestu pussibule è cumpiendu e prumesse chì avemu fattu in u novu periodu. A nostra Assemblea Metropolitana hà realizatu un travagliu esemplare per tutta a Turchia finu à avà. Spergu chì da avà faremu cose impurtanti inseme. Avemu fattu sforzi significativi per realizà i sogni di Konya. "Avemu implementatu assai servizii impurtanti in i nostri distretti, da l'infrastruttura à a superstruttura", disse.

"Spergu, CONTINUAREmu I PROCESSI RELATI À L'OVPI CHE AMU PROMESSI DOPU 2025"

U presidente Altay hà ricurdatu chì Konya, u palazzu di i Seljuk, hà servitu cum'è a capitale per 200 anni è chì anu servitu a più grande geografia di Turchia cù una superficie di 42 mila chilometri quadrati, è hà cuntinuatu cusì:

"Quandu a Nova Legge Metropolitana hè stata introdutta in 2014, a cità più discututa era Konya. Ci hè stata discussione nantu à cumu questi servizii seranu realizati in una geografia cusì grande, ma un accostu sistematicu hè statu furmatu in l'intervinti 10 anni. A nostra municipalità metropolitana hà strutture di Science Works in e regioni. Inoltre, a nostra amministrazione di l'acqua hà strutture in e regioni. Un standard in quantu à i servizii cuminciò à emerge. Dunque, continueremu à fà i nostri piani in quantu à i prublemi in u nostru campu di u duvere, in cunsultazione cun voi, è à fà u travagliu in a nostra zona di rispunsabilità. Attualmente, i nostri impianti di trattamentu di l'acqua residua, i travaglii di custruzzione di strade è i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu. A nostra pianificazione per u 2024 cuntinuerà in questu modu. Speremu, dopu à u 2025, continueremu u novu travagliu chì faremu è i prucessi ligati à u travagliu chì avemu prumessu in u campu senza interruzzione. Avemu fattu un sforzu seriu per aumentà a parte di u turismu di Konya, soprattuttu durante stu periodu; sia in u centru sia in i nostri quartieri. Certi di i nostri distretti anu un putenziale turisticu assai altu. Per quessa, continueremu à travaglià pè a prumuzione di a cità, a prumuzione di sti distretti, soprattuttu naziunale, è à aumentà u so putenziale turisticu. Più di 50 milioni di persone visitanu u nostru paese, cusì e persone chì venenu in Konya facenu una cuntribuzione seria à a nostra ecunumia ".

"L'AGENDA PIÙ IMPORTANTE DI U NOSTRE CONSIGLIU METROPOLITANU hè DI SERVIRU A CITTA'"

Per d 'altra banda, u sindaco Altay hà enfatizatu chì rapprisentanu fieramente Konya micca solu in Turchia, ma ancu in l'Unione Munniali Munniali, l'Unione Turchia Munniali Munniali è l'Associazione Internaziunale di Cità Agricole, è hà dettu: "Sperendu, queste opere è i nostri sforzi seranu. cuntinuà sempre più in u periodu à vene ". L'agenda più impurtante di a nostra Assemblea Metropolitana hè di serve a cità. Dunque, ancu s'è venemu da diverse visioni pulitiche è diverse strutture pulitiche, u nostru solu scopu hè di serve Konya. Cum'è a Municipalità Metropolitana, staremu daretu à ogni bonu travagliu. Spergu chì a nova era serà benefica. "Spergu chì furniremu servizii impurtanti à a nostra cità in u novu periodu, tenendu in contu a nostra unità, solidarità è relazioni di fratellanza è effettuemu un travagliu esemplare inseme per tutta a Turchia cù a nostra cunniscenza di "Konya Model Municipality"," ellu. cunclusu u so discorsu.

In u risultatu di u votu tenutu dopu à u discorsu di u sindaco Altay, Mustafa Uzbaş hè diventatu u Primu Vicepresidente di l'Assemblea è Mehmet Sevim hè diventatu u Secondu Vice Speaker. À a riunione, i membri di u Cunsigliu di u Cunsigliu Presidenziale di u Cunsigliu, i Membri di u Cunsigliu Municipale è i Cummissioni Specializati sò stati determinati è i so membri sò stati eletti.