Prughjettu "Sports Village" per a cità sportiva europea Kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà annunziatu ch'elli implementanu u prugettu Sports Village, chì hè unu di i prughjetti chì si adattanu à Kayseri, chì hè stata premiata u titulu di Cità Sportiva Europea in 2024 da a Federazione di Capitali è Cità Sportive Europee (ACES Europe).

In cunfurmità cù l'impurtanza speciale data da u sindaco Büyükkılıç à i ghjovani, a municipalità metropolitana cuntinueghja i so servizii è prughjetti per fà di Kayseri una cità sportiva.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà ricurdatu chì anu fattu assai travagliu per fà Kayseri u centru di sport, turisimu, cultura, gastronomia, educazione è salute.

Dichjarà chì i prughjetti sportivi continuanu in i novi 5 anni, u sindaco Büyükkılıç hà dettu in a so dichjarazione nantu à u sughjettu: "Avemu un prughjettu di Sports Village. "Crearemu un Village Sports chì include ogni tipu d'attività in una zona di 90 mila metri quadrati", disse.

Büyükkılıç hà dichjaratu chì u Sports Village, chì serà stabilitu nantu à una superficie di 90 mila metri quadrati, si adattarà assai bè à a cità sportiva europea Kayseri è hà dettu: "U Sports Village include una sala di sport indoor, una sala di ginnastica, un campu di tennis indoor. , piscina semi-olimpica, mini football, beach volley, campi di tennis, "Ci saranu campi di basketball è volleyball, piste di skateboard è bicicletta, parchi di ghjoculi per i zitelli è spazii suciali", disse.

Enfatizendu chì i fan di sport di tutte l'età feranu sport in l'area nantu à a strada di u tram, u sindaco Büyükkılıç hà nutatu chì l'avvenimenti regulari seranu urganizati da a Municipalità Metropolitana in u Sports Village.

Büyükkılıç hà aghjustatu chì vedenu 16 distretti cum'è u centru cum'è una parte di a cità sportiva, è chì sustenenu sempre i sport amatoriali è prufessiunali è atleti.