Quale hè Bahar Şahin? Bahar Şahin hè maritatu?

Bahar Şahin, unu di i ghjovani talenti di u mondu di a televisione è u cinema turcu, hè natu u 4 di maghju di u 1997 in Ankara. Originariu di Artvin, Şahin si trasfirìu a Istanbul à l'età di 12 anni è cuntinuò a so educazione è hà guadagnatu a so prima sperienza di attore participendu à una squadra di teatru. Şahin, chì hè apparsu in u screnu in u 2015 cù a serie TV "O Hayat Benim", dopu apparsu in parechje serie TV è filmi. Ella hà datu una di e so prestazioni più notevuli cum'è u caratteru Ceren in a serie TV "Zalim İstanbul".

Quale hè Bahar Şahin? Bahar Şahin hè maritatu?

  • Filmi: "Oh I Say" (Yaz), "My Travel Companion" (Cemre), "My Companion 2", "Good Game" (Naz), "Roza" (Ceylan)
  • Serie: "That Life Is Mine" (Müge Atahan), "High School Patrol" (Işıl Yılmaz), "Servet" (Ferah Feza), "Zalim İstanbul" (Ceren Yılmaz Karaçay), "Smile to Your Destiny" (Eda)
  • Prestu: "Niente", "Zevcat" (Meryem Beyza), "Sevince" (Barış Başar), "The Hitman's Son" (Sibel Kayahan), "Duran" (Aslı)

Chì sò i risultati di Bahar Şahin?

Bahar Şahin hà vintu u premiu di l'attore promettente à u 2019u Festival Internazionale di Film Izmir tenutu in 2. Şahin, chì attira l'attenzione cù i so spettaculi impressiunanti malgradu a so ghjovana età, hè cunsideratu unu di i nomi più brillanti in a serie TV turca è l'industria cinematografica.