Nuvelli Regolamenti sò stati introdotti à e spiagge in Grecia è in l'Isule Quest'estate!

Cù l'avvicinamentu di l'estiu, una suluzione dura hè stata introdutta à u prublema di l'occupazione di a spiaggia in e zone turistiche di a Grecia. Avà solu u 30 per centu di e spiagge in tuttu u paese seranu dotate di lettini. Hè ubligatoriu di lascià i campi rimanenti in biancu. In i spazii prutetti, sta tarifa di spaziu liberu serà aumentata à 85 per centu.

Sta decisione presa da u Guvernu grecu hà u scopu di aumentà l'accessu à e spiagge è di prutezzione di e zone naturali. I lettini sò posti à almenu 4 metri da a riva per ùn impediscenu l'accessu à u mare. Stu regulamentu hà per scopu di priservà più zone di e spiagge in u so statu naturali.

  • L'usu di lettini di sole serà pruibitu cumplettamente, soprattuttu in e regioni ricche ecologiche.
  • L'operatori di a spiaggia seranu obligati à mantene e spiagge pulite è prutegge l'ambiente.

Stu passu da a Grecia hè cunsideratu cum'è parte di sforzi di sustenibilità in l'industria turistica. Preservà e bellezze naturali è riduce l'impatti ambientali di u turismu sò critichi per u paese per mantene u so successu à longu andà in u turismu.

A nova regulazione in Grecia hà u scopu di incuragisce i turisti à aduprà e spiagge in modu più rispunsevule. Tanti i lucali è i visitatori sò previsti per aiutà à prutege l'ambiente mentre gode di a bellezza naturale.