Tempu di Festa in a Capitale di u Mobili

A 50a Fiera Internaziunale di Mobili İnegöl, induve a Capitale di Mobili Turchia İnegöl hè stata presentata cù i prudutti di a nova stagione, hè stata aperta in l'area di a Fiera MODEF cù una cerimonia tenuta u luni 22 d'aprile. À a ceremonia di apertura di a fiera induve İnegöl Furniture, chì stabilisce a tendenza in u settore, hè statu presentatu; U protocolu di Bursa è İnegöl hà dimustratu una intensa participazione. In İnegöl, tutte e dinamiche di a cità, in particulare i rapprisentanti di u settore, è i rapprisentanti di l'ONG, è ancu u protokollu, stavanu da i pruduttori di mobili di İnegöl in questu ghjornu eccitante.

U MOBILI DI U MONDU hè esposizione in una zona di 25 mila M2

In l'urganizazione induve İnegöl Furniture, chì hà trasfurmatu l'arburi in arte per più di 500 anni è hè diventatu una marca mundiale in questu campu, hè presentata cù a so sperienza di fiera di mezzo seculu, circa 25 fabricatori introducenu i mudelli è i culori chì determinanu. a tendenza di a nova stagione à i cumpratori in una zona di mostra di 2 mila m200. İnegöl Furniture attrae l'attenzione di quelli chì venenu à a fiera cù a so qualità è i disinni originali.

Avemu fattu u nostru travagliu per novi zoni INDUSTRIALE

Parlendu à a ceremonia di apertura di a fiera, u sindaco di İnegöl, Alper Taban, hà enfatizatu chì İnegöl hè una cità fertili; "Avemu cumpagnie assai speciali è persone quì chì cumincianu ogni ghjornu novu cù l'eccitazione di pruduce mobili. Pensu chì meritanu ogni tipu di ringraziu. Hè ancu assai impurtante chì e fiere si facenu. A nostra cità hè veramente cum'è una fiera aperta per 365 ghjorni. In ogni casu, e fiere di u mobili chì facemu duie volte à l'annu sò ancu ghjorni assai eccezziunali per noi. Vogliu sapè chì, cum'è guvernu lucale, simu è continueremu à luttà per sguassà l'ostaculi à i nostri mobilieri. Comu sapete, cù a nova era, ci sò i duveri chì cadenu à tempu à a cumuna di distrittu è à a cumuna metropolitana. Speremu, avemu da travaglià inseme nantu à tematiche cum'è a creazione di novi spazii industriali è a custruzzione di spazii industriali più qualificati. Cum'è a municipalità di İnegöl, avemu digià fattu piani in l'ultimi 2 anni. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a fiera", disse.

İNEGÖL hè SEMPRE IN I NOSTRI CORI È A NOSTRA AGENDA

L'ex Ministru di l'Industria è a Tecnulugia è u deputatu di AK Party Bursa Mustafa Varank hè ghjuntu à u podium à a ceremonia d'apertura è hà fattu e valutazioni. Esprimendu i so desideri chì a fiera sia benefica, Varank hà dettu: "50th. Semu à l'apertura di a Fiera di Mobili di İnegöl. Spergu chì a fiera serà benefica. Aghju assistitu à e fiere in u passatu. İnegöl era sempre in i nostri cori è in a nostra agenda, sia durante u mo ministeru sia quandu eramu cumpagni cù u nostru presidente. Avemu sempre tenutu ogni prublema di questi distretti è Bursa nantu à a nostra agenda. Avà, cum'è u Signore ci hà datu, cum'è deputatu di Bursa, cuntinuemu à trattà direttamente cù i prublemi di İnegöl è Bursa durante stu periodu.

SEMMU LUTTA PÀ PAVÀ A CAMERA PER I NOSTRI ESPORTATORI

"L'industria di u mobili hè veramente impurtante per l'ecunumia di Turchia. Hè unu di i nostri settori preferiti cù e so esportazioni, a capacità di produzzione, l'impieghi è u valore aghjuntu. U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, l'agenzii di sviluppu di u Ministeru di u Cummerciu è e diverse istituzioni di u nostru statu volenu sempre chì stu settore avanzà è diventerà più valore aghjuntu, aumentendu i tassi di stabilimentu in questu settore, assicurendu chì e cumpagnie chì producianu. quì anu più sane, più belle strutture di produzzione, è aprendu a strada per u disignu hà furnitu assai supporti pertinenti à İnegöl. Spergu chì continuà à furnisce stu sustegnu in u periodu à vene. Di sicuru, unu di i centri preferiti di stu settore hè İnegöl. İnegöl ùn hè più solu una marca ben cunnisciuta in mobili in Turchia. Una marca cunnisciuta ricunnisciuta in u mondu sanu. In fattu, İnegöl Furniture hè diventata una marca ammirata è preferita, soprattuttu in a nostra geografia vicinu cù quale avemu stabilitu un ligame strettu. Oghje, u nostru presidente urganizeghja un viaghju in Iraq. Hè urganizatu un viaghju per a prima volta in parechji anni. Quandu guardemu, quale hè a strada d'esportazione numero unu di Turchia in l'esportazioni di mobili? in Iraq. Noi, cum'è pulitici è u guvernu, ci battemu duramente per apre a strada per i nostri esportatori è pruduttori. "Spergu, continueremu à luttà sta lotta in u periodu à vene".

"CUINTEMU À SUPPORTU TUTTI I CITADINANI CHE PRODUCEmu E PRENDI IMPUGNI"

L'ultima persona à piglià u podium à l'apertura di a fiera era u guvernatore di Bursa Mahmut Demirtaş. U guvernatore Demirtaş hà dettu: "İnegöl hè u sicondu più grande esportatore in l'industria di u mobili di u nostru paese dopu Istanbul. Hè riesciutu à fà un nome in u mondu sanu in a produzzione, a qualità è u disignu. Senza dubbitu, i fieri cuntribuiscenu assai à a dimensione ecunomica di l'industria di u mobili, a so cuntribuzione à l'impieghi è a so parte più alta in l'esportazioni. Avemu da esse sempre inseme per sustene l'altri, agisce inseme è superà e difficultà. Continueremu à sustene tutti i citadini chì pruducenu è furniscenu impieghi. "Vogliu chì e nostre cumpagnie participanti prufitti abbundanti è successu", disse.