Supportu per i Sementi di Corn Silage à i Agricultori in Antalya

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà iniziatu à furnisce un sustegnu di cuncessione di sementi di granu insilatu à altu rendiment per riduce i costi di input è di alimentazione di i pruduttori in e regioni induve l'allevamentu hè intensivu in Antalya.

A Municipalità Metropolitana di Antalya, chì cuntinueghja à aumentà u so sustegnu di cuncessione per l'agricultura è l'allevamentu in cunfurmità cù u principiu di u sviluppu lucale, cuntinueghja à sustene i pruduttori. In più di i supporti di l'alimentazione, a Municipalità Metropolitana offre cuncessioni di sementi à e regioni induve l'agricultura è l'allevamentu di l'animali ponu esse realizati inseme, è hà cuminciatu à distribuisce sementi di granu hibridu di insilatu altamente produttivi in ​​trè distretti. In u scopu di u prugettu, chì hè statu implementatu per aumentà a quantità è a qualità di a produzzione di carne è di latte, risponde à i bisogni di qualità di l'animali, 2 tunnellate di sementi hibridi sò stati distribuiti à 650 agricultori chì anu dumandatu à esse piantati in una superficie totale di ​​202 mila 5 decares in Aksu, Serik è Elmalı. L'agricultori chì cumincianu à pruduce riducendu i costi di input sò estremamente soddisfatti di u sustegnu.

HAI DECIDE DI A PRODUZIONE NOVA

Süleyman Küçük, chì faci a so vita cù l'agricultura è l'allevamentu di l'animali in u distrittu di Karaöz di u distrittu di Aksu, hà dettu chì l'agricultori ùn sò micca capaci di pruduce è chì i sussidi di cuncessione sò una salvezza per i agricultori. Küçük hà dichjaratu chì l'aumentu di i costi portanu un grande fardelu è hà dettu: "L'agricultura è l'allevamentu di l'animali diventanu sempre più difficili cù ogni annu chì passa. I sussidi per l'alimentazione è l'alimentazione di sementi sò stati un sustegnu vitale per noi. Pensava duramente à cumu si piantava questu annu. I mo vicini anu dettu chì a Municipalità Metropolitana hà sustegnu. Aghju fattu una dumanda immediatamente è aghju ricevutu i mo sementi oghje. Questi supporti ci anu permessu di pruduce di novu. Questa hè a prima volta chì ricevemu un tali sustegnu. Pensu chì ogni cumuna duveria fà un tali studiu. U nostru sindaco metropolitanu Muhittin Böcek "Vogliu ringrazià assai u nostru presidente per esse cun noi è per u so sustegnu", disse.

CUTINUA ESSERE PRESIDENTE DI TUTTI

Mehmet Demir, chì hè un allevatore in u distrittu di Aksu Kayadibi, hà dichjaratu chì l'incentivi è i supporti per i pruduttori sò piacevuli è hà dettu: "U nostru presidente Muhittin Böcek, ferma u presidente di tutti. Beneficiendu di st'aiutu, si pò respira un pocu in issi cundizioni ecunomichi. "Vogliu ringrazià u nostru presidente per esse sempre cun noi", disse.

Yaşar Taşlı, unu di i residenti di u Distrettu di Serik Ağıroba, hà dettu: "Aghju trattatu cù l'allevamentu di animali dapoi 15-20 anni. Ùn aghju mai vistu un tali serviziu prima. Avà, grazia à u nostru presidente, ognunu riceve sacchetti di sementi gratuitamente. Hè un bonu sustegnu finanziariu à i citadini. "Vogliu ringrazià assai u nostru presidente Muhittin", disse.

GRAZIE DA MUHTAR DEMİR

U capu di Yuva Hüseyin Demir, chì hà dettu chì a principale fonte di ingressu di u Distrettu di Elmalı Yuva hè l'allevamentu di l'animali è chì l'imprese familiari sò basati nantu à a produzzione di latte, hà dettu: "In più di l'allevamentu di l'animali, i nostri terreni agriculi sò adattati per a cultura di l'alimentazione animale. Oghje, l'aumentu di i costi mette una tensione à i nostri pruduttori di latte. "Ci hè assai sustegnu per i nostri pruduttori per mantene a so continuità", disse.

VARIETÀ ALTA EFFICIENZA

L'ingegnere agriculu Hatice Parlak, chì travaglia in u Dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Antalya, hà dichjaratu chì e sementi distribuite sò una varietà di silage cù un rendimentu estremamente altu, registratu da Cooperative di creditu agriculu, è hà dettu: "I sementi, chì anu una produtividade media di ottu. à deci tunnellate per decare, sò ancu una spezia resistente à e malatie ". "E regioni per esse distribuite sò state scelte da e regioni induve i megliu risultati puderanu esse ottinuti in termini di efficienza", disse.