Supportu per l'Educazione in Hatay cù 100 Novi Kindergartens!

Una cerimonia di rivoluzione hè stata fatta in Hatay cù a participazione di u Vice Ministru Ömer Faruk Yelkenci per 3 kindergartens da esse custruitu in u scopu di u prughjettu "Educazione per Tutti in Tempi di Crisi-100".

U Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Yelkenci, in a cerimonia di messa in strada di massa tenuta in u distrittu di Hassa per i kindergarten da esse custruitu in u scopu di u prugettu "Educazione per tutti in Tempi di Crisi-3", hà dichjaratu chì l'investimenti in l'educazione cuntinueghjanu senza interruzzione è chì sò travagliendu per superà e difficultà in a zona di u terrimotu.

Yelkenci hà dettu chì Hatay era a cità più affettata da i terremoti u 6 di ferraghju 2023, centrata in Kahramanmaraş, è hà dettu:

"À u 6 di ferraghju, avemu riparatu 420 aule in 5 scole leggermente danate in Hatay in pocu tempu è li mettemu in serviziu à tempu per l'annu accademicu. "In seguitu, avemu pianificatu 100 mila 2 aule invece di 905 mila 3 aule, chì avemu avutu à demolisce per via di l'analisi fattu perchè sò stati severamente danatu in u terrimotu".

Dichjarà chì u travagliu cuntinuerà rapidamente per rinfurzà è mette in serviziu 176 mila 2 aule in 421 scole cù danni moderati, Yelkenci hà dettu: "Cù questi investimenti, a nostra infrastruttura educativa in Hatay diventerà più forte chè prima di u terrimotu, partendu da u novu accademicu. annu." disse.

Yelkenci spiegò chì u sustegnu di i finanziatori è i filantropi facilita a realizazione di l'investimenti.

Dichjarà chì u prugettu hà u scopu di rinfurzà l'infrastruttura educativa, Yelkenci hà dettu: "Pensemu chì i kindergarten chì avemu custruitu in u nostru prughjettu sò un passu assai bonu è efficace per aumentà ulteriormente a scola di u nostru paese à u livellu di kindergarten è per assicurà chì tutti i nostri figlioli. avè uguali accessu à l'ambienti educativi cù i so pari". disse.

"Avemu pianificatu specificamente 100 di i nostri 50 kindergarten in u scopu di u prugettu in a zona di u terrimotu".

Özcan Duman, Direttore Generale di Custruzzione è Real Estate di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, hà dettu chì travaglianu senza stop per cuntinuà l'educazione in e pruvince affettate da i terrimoti.

Sottulineendu chì l'educazione hè un dirittu umanu fundamentale, Duman hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cù sta cuscenza, custruemu e nostre scole per esse à u serviziu di tutti i nostri figlioli, senza discriminazione. In più di l'investimenti publichi esistenti, avemu specificamente pianificatu 3 di i 100 kindergartens chì custruiremu in u scopu di u prughjettu "Educazione per Tutti in Tempi di Crisi-50" in a zona di u terrimotu. "A fundazione chì avemu stabilitu quì serà cumpletata è messa in serviziu u più prestu pussibule, inseme cù l'altri kindergarten chì dirigemu in a regione chì sò vicinu à a fine".

Jurgis Vilcinskas, Vice Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, hà ancu dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à sustene l'iniziativi educativi chì sò stati realizati è sò previsti.

Klaus Müller, Direttore di u Bancu di Sviluppu Tedesco per l'Europa Sud-Est è Turchia, hà dichjaratu chì hè piacevule chì i kindergarten sò custruiti in una manera chì permette à i zitelli di riceve educazione in un ambiente sicuru è prutettu.