Tramindui Mantenevanu e so Promesse è Ascoltavanu i Prublemi

Dopu avè ricevutu 5 membri di 4 in l'Assemblea Generale Provinciale di Edirne in Keşan, a presidenza di u distrittu CHP Keşan ùn rallenta. Mentre sò stati accolti cun interessu in Akçeşme Village, chì anu prumessu di visità durante a campagna elettorale, u presidente di u distrettu Çakır hà dichjaratu ch'elli eranu felici di riceve 5 membri di 4 in l'Assemblea Generale Provinciale di Edirne è hà dettu: "Avemu ringraziatu. visite à i nostri paesi. Ascoltamu i prublemi di i nostri citadini, chì anu fattu u Partitu Populare Republicanu u primu partitu in Turchia, è pigliate note per truvà suluzioni. Avemu mantenutu a nostra prumessa durante a campagna elettorale in Akçeşme Village. Avemu tenutu a nostra prumessa è ascoltu i prublemi di u nostru paese da u nostru capu è a ghjente di Akçeş. U nostru travagliu cuntinueghja ininterrottu finu à e prossime elezzione generale. "Pagheremu visite per ringrazià i nostri citadini, chì anu apertu a strada di u putere cù i so voti, sia in u centru di Keşan sia in i nostri paesi". disse.

"Ascoltamu i prublemi di i nostri travagliadori"

Dopu à a riunione in u paese, u sindaco di u distrettu Çakır è a delegazione anu visitatu e donne chì travaglianu in u campu di l'anguria è ascoltavanu i prublemi in situ. E donne, chì travaglianu per 700 TL per ghjornu (u prezzu di 4 angurie), ringraziu a delegazione CHP per a visita. U presidente di u distrettu Çakır, chì hà ascoltatu i prublemi, hà dettu: "E nostre donne di Akçeş travaglianu in i campi di anguria da prima matina finu à u tramontu. Travaglianu duramente per esse ricumpinsati per i so sforzi. Avemu ascoltatu alcune di e so dumande. Hanu prublemi cù l'irrigazione. Cum'è l'altu costu di a vita hà colpitu tutti i nostri citadini, hà ancu colpitu i nostri paisani, u maestru di a nazione. Vulenu ottene u guadagnu chì meritanu in cundizioni megliu. Per d 'altra banda, anu dichjaratu chì e strade anu da esse migliurate è chì ci sò stati prublemi cù u passaghju sottumessu custruitu per passà à u latu Akçeşme Boztepe di a strada Keşan-İpsala ".

"LA DIGA HAMZADERE DEBE ESSERE COMPLETA IMMEDIATAMENTE"

Sottulineendu chì l'alti costi di irrigazione, e difficultà di cummercializazione è l'inadeguatezza di e pulitiche agricule sò i prublemi principali di i pruduttori, u sindaco di u distrittu Çakır hà fattu dichjarazioni impressiunanti nantu à l'irrigazione. Çakır hà fattu e seguenti dichjarazioni in quantu à l'irrigazione: "L'acqua ùn pò micca esse furnita à Akçeşme da a diga di Hamzadere, chì hè prevista per esse cumpletata in 2015 è hà ancora carenze. Questu face chì i costi di produzzione aumentanu. Hamzadere Dam deve esse cumpletu urgentemente per riduce i costi di produzzione. Se l'agricultori l'anu, l'anu ancu l'urbani.

I PROBLEMI È SUGGERIMENTI DI SOLUZIONE SIAVANI NOTATI DURANTE E VISITE

U presidente di u distrittu di CHP Keşan, Anıl Çakır, hà ascoltatu attentamente i prublemi espressi da i paisani è hà pigliatu nota di i so suggerimenti di suluzione. Dichjarà chì u settore agriculu hè di impurtanza critica per l'ecunumia di u paese, Çakır hà dichjaratu chì CHP continuerà à difende i diritti di l'agricultori. Il a également souligné que les politiques à l'échelle locale et nationale doivent être renforcées pour soutenir l'agriculture et la production dans le village.

Sta visita sincera hà purtatu à a creazione di un dialogu forte trà i paisani è i pulitichi. A delegazione CHP hà dimustratu una volta di più chì hè da parte di i pruduttori di anguria facendu sente a so voce in Akçeşme Village.