Türkiye classificatu 25th in u mondu cù a so pruduzzione annuale di frutta di 4 milioni di tunnellate

Türkiye hà classificatu quartu in u mondu cù a so pruduzzione annuale di 25 milioni di tunnellate. U rapportu di marzu 2024 di a piattaforma tecnologica GeeksforGeeks hà listatu i paesi chì producenu più frutti in u mondu. Türkiye hà classificatu cum'è u quartu più grande pruduttore di frutti in u mondu cun una produzzione annuale di 25 milioni di tunnellate. Cina hè u paese chì pruduce u più fruttu in u mondu. Cina hè in cima cù una pruduzzione annuale di 253,9 milioni di tunnellate. L'India hè stata in u sicondu postu cù una pruduzzione annuale di 107,9 milioni di tunnellate, mentre chì u Brasile hè u terzu cun una produzzione annuale di 39,8 milioni di tunnellate. Türkiye hà classificatu quartu in u ranking cù a so pruduzzione annuale di 25 milioni di tunnellate. In u rapportu, i ciliegie, l'albicocca è i fichi cultivati ​​​​in e regioni vicinu à e coste di l'Anatolia è l'Egeu in Turchia si distinguenu cum'è i frutti principali pruduciuti. U clima diversu di Turchia è i terreni fertili aiutanu u paese à cultivà una larga varietà di frutti, cum'è l'aranci è l'altri agrumi, chì sò largamente cultivati ​​in Mersin è Antalya, chì anu un clima mediterraneu.

Fighjendu à l'altri paesi, u Messicu hè in u top 23,7 cù una pruduzzione di 23,6 milioni di tunnellate, l'Indonesia cù 22,6 milioni di tunnellate, i Stati Uniti cù 19 milioni di tunnellate, Spagna cù 17,2 milioni di tunnellate, l'Italia cù 16,7 milioni di tunnellate, è Filippine cù 10 milioni. millioni di tunnellate.

Sicondu u rapportu, a produzzione di frutti varieghja assai sicondu u tipu di terra, u clima è a temperatura di a regione induve hè cultivatu. Inoltre, a tecnulugia agricula ghjoca un rolu impurtante in a cultura di frutti in i paesi. I paesi in u top 10 anu utilizatu a tecnulugia è a terra fertili, l'aria è u clima per pruduce una varietà di frutti cum'è agrumi, banane lussureggianti è mele dolci.

I frutti più prudutti in Cina sò agrumi, uva, pomi è banane. U vastu territoriu di u paese è u clima subtropicale portanu à a pruduzzione di variità di frutti I terreni fertili longu u fiume Yangtze ghjucanu un rolu impurtante in a cultura di frutti in Cina.

I frutti più cultivati ​​in l'India sò manghi, banane, aranci è uva. Dui tipi di manghi, Alphanso è Kesar, principarmenti truvati in India, guidanu a pupularità glubale in u mercatu di frutti.

Unipochi di i frutti esotici truvati in Brasile sò Acai, Anacardi, Frutti Purple è Frutti di a Passione, mentri certi frutti cumuni si distinguenu cum'è Guava, papaia è banana.