Türkiye Diventa u Centru di Transitu di u Munnu in l'Aviazione

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà assistitu à a Reunione di i Capi Pegasus via teleconferenza.

In u so discorsu quì, u Ministru Uraloğlu hà sottolineatu chì a Turchia hà un vantaghju unicu in quantu à l'accessibilità è hà dettu: "Cù solu un tempu di volu di 4 ore, hè in u centru di 1,4 paesi in i cuntinenti asiaticu, europeu è africanu, induve 8 miliardi di persone campanu è un voluminu cummerciale di 600 trilioni 67 miliardi di dollari. "Semu in una pusizioni. Türkiye hè assai adattatu per diventà u centru di transitu di u mondu in u campu di l'aviazione. "Passendu da questu fattu, avemu diventatu unu di i paesi di sviluppu più veloce in u mondu cù e pulitiche di trasportu aereu è l'attività chì avemu realizatu da u 2002", disse.

Enfatizendu chì l'attività di l'aviazione hè diventata unu di l'elementi più impurtanti di a rete di relazioni glubale è di u cummerciu internaziunale, u Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 57 è u numeru di paesi cù Accordi di Trasportu Aereu da 81 à 2023. a fine di u 173. Uraloğlu hà dettu chì cusì, i voli internaziunali sò stati realizati versu 50 destinazioni in 60 paesi, è chì 286 destinazioni novi sò state aghjunte à a reta di volu, ghjunghje ne à 130 destinazioni in 346 paesi.

"più di 214 milioni di persone anu utilizatu a linea aerea"

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di passageri chì viaghjanu nantu à e linee naziunali è internaziunali, chì era di circa 2002 milioni in 34,5, à più di 2023 milioni in 214. "Pegasus hà accoltu quasi 2023 milioni di invitati solu in 32. Circa 12 milioni di questi sò ospiti domestici è 20 milioni sò ospiti internaziunali. In questu modu, più di 2023 miliardi di dollari di esportazioni di servizii sò stati purtati in u nostru paese in 2. Quandu guardemu in daretu, vedemu chì Pegasus era una storia di successu cumpleta. "Pegasus, chì hà urganizatu voli à 2005 aeroporti cù 14 aerei in 7, hà pigliatu oghje 110 destinazioni in 35 paesi, 100 di i quali sò domestici è 52 à l'esteru, cù a so flotta di 135 aerei", disse.

Ricordendu chì ci sò voli di cunnessione trà a Turchia è l'Europa, l'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente, a Russia è l'Asia Centrale via Istanbul Sabiha Gökçen, u Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì a seconda pista di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, aperta à a fine di u 2023, hà radduppiatu l'aria. capacità di trafficu di l'aeroportu. Uraloğlu hà dettu: "Pensu chì questu aumentu hà fattu una grande cuntribuzione à l'operazioni di volu di Pegasus è hà apertu novi orizzonti. Pegasus attira l'attenzione riducendu i so costi in tuttu u settore è cuntinueghja u so travagliu cù u so approcciu innovativu, raziunale, principiatu è rispunsevule. Cù u scopu di esse trà e compagnie aeree principali chì utilizanu a tecnulugia megliu in u mondu, aumenta i so investimenti in tecnulugia ogni annu. Cridendu chì a tecnulugia furnisce un valore chì face a diferenza, seguita assai tecnulugii novi cum'è intelligenza artificiale, internet di e cose, tecnulugia di nuvola, realità virtuale è piglia passi impurtanti in questa direzzione. Face investimenti tecnologichi in un vastu ecosistema, principalmente in i settori di una sperienza di viaghju faciule è efficienza operativa. "Questi sò passi grandi è adatti per Pegasus, chì hà una storia piena di successi", disse.

U Ministru Uraloğlu hà ricurdatu chì Pegasus hè statu ritenutu degnu di a Compagnia Aerea di Sostenibilità Ambientale di a Regione di l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa 2023 è a 4a Flotta di Aerei più Giovani di u mondu 2024, è hà dettu chì questi premii mostranu chì Pegasus hè una marca globale in l'industria aerea.