Participatu à u cuntrollu di u trafficu di i zitelli u 23 d'aprile

In Kayseri, à l'occasione di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, i zitelli chì portanu uniformi di a polizia di u trafficu anu participatu à l'ispezione è anu fattu un annunziu per avvistà i cunduttori chì parcheggianu incorrectamente.

À l'avvenimentu urganizatu da u Branch di Inspeczione di u Trafficu di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale, i zitelli chì portanu uniformi di polizia è chì participanu à a pratica tenuta in a strada Bağdat anu avvistatu à i cunduttori di portà cinture di sicurezza è verificatu e licenze di guida è registrazioni.

I zitelli anu avvistatu dopu à i cunduttori chì parcheggiavanu incorrette in 27 Mayıs Street cun un annunziu, è anu participatu à l'applicazione di luci rosse di e squadre motorizzate in Cumhuriyet Square.

Eymen Ahi di 6 anni, chì hà participatu à l'ispezioni, hà dettu chì in pratica verifica a licenza di guida di i cunduttori chì ferma è s'ellu portanu cinture di sicurezza.

Ahi hà dichjaratu ch'ellu vulia esse un ufficiale di pulizie quandu era grande.

A furmazione di u trafficu hè stata ancu datu à i zitelli in Martyr Infantry Petty Officer First Sergeant Mahmut Öner Kindergarten.