U 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli hè statu celebratu in Gölcük

KOCAELI (IGFA) - U 23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli hè statu celebratu cun entusiasmu in a ceremonia in Gölcük. A Cerimonia di Depositura di Corona à u Monumentu Atatürk tenuta à l'occasione di u 23th anniversariu di u 104 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, chì era l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca; U sindaco di Gölcük, Ali Yıldırım Sezer, u direttore di distrittu di l'Educazione Naziunale Caferi Tayyar Mert, u 23 d'aprile, u sindaco di Gölcük, Arhan Yazıcıoğlu, i direttori di a scola, i prufessori, i studienti, i capi di distrittu di i partiti pulitichi è i citadini anu assistitu.

UNA CUIRONA STATUA PRESENTATA À U MONUMENTU ATATURK

A cirimonia, chì principia cù una stonda di silenziu, a lettura di l'Innu Naziunale è a presentazione di una ghirlanda, hè finita dopu à i discorsi chì spieghendu u significatu è l'impurtanza di a ghjurnata. In parte di e celebrazioni, un prugramma hè statu dopu tenutu in a scola primaria Martyr Bülent Albayrak.

ENTUSIAMU DI VACANZA IN L'ORTU SCUOLA

E celebrazioni anu prisentatu imagine culurite cù spettaculi di ballu folk preparatu da i studienti di a scola primaria; U guvernatore di u distrettu di Gölcük Müfit Gültekin, u sindaco di Gölcük Ali Yıldırım Sezer, u procuratore generale di Gölcük Tayfun Akbaş, u direttore di u distrittu di l'educazione naziunale Caferi Tayyar Mert, i prufessori, i studienti è i genitori anu assistitu.

I STUDENTI SUPERIORI sò stati premiati

A folla entusiasta chì empiia l'ortu di a scola hà sustinutu i belli spettaculi di i studienti cù applausi. Dopu à i belli spettaculi è spettaculi di balli populari, i studienti chì anu successu in i cuncorsi di pittura, puesia è cumpusizioni urganizati in tuttu u distrittu in u scopu di a settimana di u 23 d'aprile sò stati premiati.