U Cunsigliu di Yenişehir hà tenutu a so prima riunione

U sindaco Ercan Özel hà postu i badges di i membri di u Cunsigliu Municipale prima di a riunione. Enfatizendu chì tutti anu grandi responsabilità in u so discorsu di apertura di a riunione, u sindaco Özel hà dettu: "Tutti noi, tutti i nostri membri di u cunsigliu, avemu grandi responsabilità. Di sicuru, pudete esse un rappresentante di u partitu puliticu. "L'elezzioni hè finita, è da avà, vogliu chì assicurassi un approcciu di gestione ghjusta per Yenişehir, chì si tratta di u sviluppu di u distrittu, u benessere di a ghjente di u distrittu, è di risolve i prublemi di i nostri citadini, piuttostu. chè u Partitu İYİ, u Partitu CHP è AK ", disse.

Enfatizendu chì u so unicu scopu hè di travaglià per u sviluppu di Yenişehir, u sindaco Özel hà dettu: "Se Diu permette è dà salute, servemu quì per 5 anni. Lutteremu per risolve i prublemi per 5 anni. Facemu u nostru megliu per truvà suluzioni à i prublemi di e persone. Hè assai chjaru ciò chì deve esse fattu. Vi vede stu approcciu da noi ancu, è ùn aghju micca dubbitu chì vedemu stu approcciu da voi per i prossimi 5 anni. Tù, mè, noi, avemu bisognu di agisce inseme è di risolve i prublemi di u nostru distrittu inseme. "In questu cuntestu, spergu chì tutti travagliaremu è sforzeremu inseme", disse.

In u votu, Hakan Karaakın hè statu elettu cum'è u 1u Vice Sindaco di u Cunsigliu Municipale, Yalçın Ede hè statu elettu cum'è u 2u Vicepresidente, è Merilin Tüysüz è Necip Kahraman sò stati eletti cum'è Membri di u Cunsigliu Municipale. Nurettin Sarı è Cengiz Aktaş sò diventati membri di u Cunsigliu. Dopu, i membri sò stati eletti per i Cummissioni Specializati di u Cunsigliu Municipale.

Per d 'altra banda, u Rapportu d'Attività 12 per u periodu precedente, chì era inclusu in u 2023esimu puntu di l'agenda, hè statu rifiutatu da u votu di a maiurità.