U campu di football di Faroz hà righjuntu i standard internaziunali!

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Ahmet Metin Genç, chì dà una grande impurtanza è sustegnu à a diffusione è u sviluppu di l'sport, hà apertu u Campo di Football Faroz, chì si trova in u centru di a cità è hè statu riprogettatu in cunfurmità cù i normi internaziunali.

U Campo di Football di Faroz, chì u travagliu di rinnuvamentu hè statu finitu da a Municipalità Metropolitana di Trabzon, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia ospitata da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Ahmet Metin Genç. U guvernatore di Trabzon Aziz Yıldırım, u capu di a polizia di Trabzon Murat Esertürk, u sindaco di Beşikdüzü Cahit Erdem, u presidente provinciale di Trabzon Sezgin Mumcu, u direttore provinciale di a ghjuventù è u sport di Trabzon, Lokman Arıcıoğlu, u presidente TTSO Erkut Çelebi, u presidente turcu Mukhtars Federazione hà assistitu à a magnificenza di a Federazione di Mukhtars. , ex Deputy Trabzon Hüseyin Örs, Presidente di a Federazione di Clubs Sportivi Dilettanti di Trabzon Zeki Kurt, Membru di u Cunsigliu di u Club Trabzonspor Responsabile di Branches Amateur Derviş Köz, rapprisentanti di parechje organizzazioni non governamentali è ufficiali di club di football dilettanti anu assistitu.

CERTEMU DI SUPPORTU TUTTI I SPORTI

Dichjarà chì Trabzon hè una cità sportiva, u sindaco Genç hà dettu: "Sò felice di accoglie tutti i nostri invitati chì anu onoratu l'apertura di u nostru Campo di Football Faroz, chì avemu messu in serviziu in a so forma rinnuvata in Trabzon. U nostru Trabzon hà parechje caratteristiche è bellezza, ma unu di i più impurtanti hè chì sta cità hè una cità sportiva. Hè una cità chì furnisce servizii assai impurtanti à u football turcu. Ùn hè solu u football, a nostra cità hè ancu una cità cù una infrastruttura sportiva olimpica. I Ghjochi europei di l'estate si sò tenuti in a nostra bella antica Trabzon in 2007. L'Olimpiadi di a Ghjuventù Europea sò stati celebrati in u 2011. L'Olimpiadi Inter-Liceu sò stati tenuti in 2016. A rinfurzà l'infrastruttura sportiva di sta bella cità è a rende pronta per tutte e competizioni hè dinò a rispunsabilità di noi amministratori lucali. "In questu sensu, cum'è a municipalità di Ortahisar, avemu cercatu di sustene tutti i sport dilettanti, in particulare u nostru ASKF", disse.

CONTRIBUIREmu PIÙ À U SPIRITU DI U FOTBALL AMATORIALE

Dichjarà chì anu da sempre cuntribuisce à u spiritu di u football amatoriale, u sindaco Genç hà dettu: "Per via di l'approcciu pusitivu di e dumande di i nostri sindicati sportivi quì, chì hè statu iniziatu sottu a presidenza di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Murat Zorluoğlu, chì hà dimustratu a listessa cunniscenza, u nostru Campo di Football di Faroz hè diventatu un campu di football cù standard internaziunali, chì hè a cuntribuzione di a nostra cità è di u football dilettante ", hè statu pigliatu in serviziu. Vogliu ringrazià u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu Murat Zorluoğlu, chì hà dimustratu sta vuluntà, è i mo preziosi culleghi chì anu cuntribuitu. U nostru football amatoriale risirà ancu più altu in issi campi, cù i boni arrangiamenti ch’è no faremu inseme cù i nostri altri campi, in una manera chì tutti i nostri club ne prufittàranu. Avemu da sforzà di cuntribuisce più à u football amatoriale, chì forma u spiritu di football in Trabzon, in questu novu periodu. "Vogliu chì u nostru Campo di Football di Faroz, cù a so forma rinnuvata, sia benefica è auspicious per a nostra cità, u football amatoriale è u football Trabzon", disse.

TRABZON È UNA CITTÀ SPORTIVA

U guvernatore di Trabzon Aziz Yıldırım hà dettu: "Trabzon hè una cità sportiva, una cità sportiva. Ancu s'è parechje persone ùn facenu micca sportu stessu, sò dedicati à u sportu, in particulare u football è Trabzonspor. Questi club di football dilettanti anu fattu una grande cuntribuzione à u sviluppu di Trabzon è Trabzonspor. Mustafa Kemal Atatürk hà ancu un dettu. "Mi piace l'atleti chì sò intelligenti, agili è ancu morali". Cum'è u nostru stimatu presidente hà ghjustu dichjarà, impegnà in sport, football è football richiede una disciplina seria. Si deve esse pigliatu cum'è un stile di vita. Altrimenti, fate ciò chì sapete induve site. Allora esce à ghjucà à u football per novanta minuti à diritta, ùn funziona micca. Trabzon entrena più atleti chè altre pruvince. Hà ancu più infrastruttura sportiva è opportunità sportive. Spergu chì i nostri altri impianti sportivi seranu rinnuvati in i ghjorni à vene. U nostru stimatu presidente hà ancu datu una bona nutizia. Dicenu chì s'ellu ci hè bisognu di più novi, avemu da seguità. "Li ringraziemu", disse.

PORTAREMU PIÙ CAMPI SPORTIVI À A NOSA CITTA

U presidente provinciale di u Partitu AK Mumcu hà dettu: "Pensu chì tali strutture sportive anu da esse aumentate ancu di più per i nostri figlioli è u nostru avvene. In particulare in i grandi quartieri, avemu da pianificà questi inseme cù u nostru sindaco metropolitanu in u periodu à vene è speremu chì portà più campi di sport in a cità. "Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu precedente chì hà cuntribuitu à a custruzzione di stu campu di football è tutti i parti interessate chì anu cuntribuitu à u so cumpletu", disse.

LEGENDI PIGLIA U CAMPO

Dopu à i discorsi, a cinta di apertura hè stata tagliata, accumpagnata da u protocolu. Dopu, u guvernatore Yıldırım è u sindaco Genç anu iniziatu. A ceremonia d'inaugurazione hè finita cù una partita amichevule trà duie squadre custituite da leggende Trabzonspor.