U costu di l'uscita di carbone hè statu annunziatu

Sustainable Economics and Finance Research Association (SEFiA) è E3G revelanu u costu di a transizione di Turchia da u carbone esaminendu a centrale elettrica in u so novu rapportu intitulatu "Financing the Exit of Coal: The Example of Turkey". U rapportu esamina in prufundità u prublema di finanziamentu, chì hè vistu cum'è unu di i più grandi ostaculi per abbandunà u carbone in u settore di l'electricità, è esamina i miccanismi di finanziamentu potenziale per a transizione graduale da u carbone à l'energia rinnuvevule.

U rapportu piglia un passu più in i studii chì anu revelatu e pussibulità tecniche è e dimensioni ecunomiche di a transizione di carbone in Turchia. U rapportu, chì palesa chì e centrali elettriche ùn puderanu micca mantene a so redditività in diminuzione attuale per via di a tarifa di carbone prevista per esse implementata in un futuru vicinu, hà ancu scopu di determinà i pussibuli bisogni di finanziamentu di e centrali termiche à carbone chì ci vole à esse ritirata per chì Turchia ghjunghje à u 2053 net zero path.

I RISULTATI EVIDENZIATI IN U RAPPORTU SÓNU SEGUI:

  • In u rapportu, un terzu di u prezzu di u carbone attuale di l'EU ETS hè pigliatu cum'è una basa per a produzzione di l'electricità finu à u 2035, è un prezzu di carbone graduali hè previstu per esse applicatu dopu à 2035, aumentendu finu à a mità di u prezzu di u carbone di l'EU ETS. . In questu casu, hè cunclusu chì nimu di e centrali termali di carbone, salvu dui di 30, puderà mantene a so prufittuità.
  • Se i centrali energetichi operanu in queste cundizioni, a dimensione di u dannu righjunghji 40 miliardi di dollari in u scenariu di 13,5 anni è 44,5 miliardi di dollari si operanu finu à a fine di a so licenza. Hè previstu chì queste centrali elettriche diventeranu attivu inattivu postu chì l'operatori ùn sò micca previsti di cuntinuà una operazione di perdita.
  • Hè vistu chì u costu mediu annuale di salute di e centrali elettriche serà di circa 10 miliardi di dollari durante u periodu chì fermanu in opera finu à a fine di i so periodi di licenza.
  • Prima, i centrali energetichi di carbone impurtati sò decommissioned

Intantu, secondu u scenariu di eliminazione graduale di carbone inclusu in u rapportu, in u periodu trà u 2021 è u 2035, a parte di e risorse domestiche in a produzzione di l'electricità aumenta da u 51,3 per centu à u 73,6 per centu è hè custituita interamente da risorse domestiche è rinnuvevuli, mentri u scenariu nurmale, e risorse domestiche (risorse rinnuvevuli) è u carbone domesticu) pò ghjunghje solu à 2035 per centu in 59,2.

Bengisu Özenç, Direttore di l'Associu di Ricerca di l'Ecunumia è a Finanza Sostenibile (SEFIA), hà enfatizatu e pussibuli cunsequenze ecunomiche è suciali negative di ritardà i piani di eliminazione graduale da u carbone, chì sò tecnicamente pussibuli per a Turchia è inevitabbili in linea cù i sviluppi glubale.

U direttore di ricerca finanziaria di SEFIA, İbrahim Çiftçi, hà attiratu l'attenzione à i meccanismi di uscita di carbone chì a Turchia pò prufittà, è hà dichjaratu chì l'uscita di carbone hè l'area più adatta induve a decarbonizazione pò principià in cunfurmità cù u target zero nettu, è hà dettu: "Oghje, in u mondu internaziunale. arena, Coal Retirement Mechanisms (Coal Retirement Mechanisms) chì Turkey pò ancu prufittà, sò usati per esce carbone Ci sò parechje iniziative cume Mechanisms - CRM) o Coal Transition Mechanisms (CTM). Invece di pianificà una nova centrale termale di carbone, Turchia deve agisce u più prestu pussibule per prutege a sicurità di l'approvvigionamentu in energia, per assicurà a continuità di u settore di l'electricità, chì hè un settore cù tassi di debitu elevati, è per prevene un crisa in stu settore da minaccia a so ecunumia affettendu u settore bancariu è i settori secundarii chì furniscenu input "Deve pianificà a transizione chì s'hè impegnatu cù u target zero zero", disse.

Per accede à i dettagli di u rapportu intitulatu Financing the Exit of Coal: The Case of Türkiye pudete cliccà