"Festival di Atletica di i zitelli" tenutu in Antalya

A Federazione Turca di Atletica (TAF) hà urganizatu un "Festival di Atletica di i zitelli" in Antalya per presentà l'atletica à 750 zitelli in modu divertente.

U presidente di a TAF Fatih Çintimar Antalya Direttore Provinciale di a Ghjuventù è di Sport İzzet Tekeli, u vicepresidentu TAF Arif Alpkılıç, u membru di u cunsigliu di TAF Sercan Doğan, i coordinatori di a squadra naziunale, l'entrenatori di a squadra naziunale, l'entrenatori di a regione di Antalya è i zitelli anu assistitu à u Festival di Atletica di i zitelli tenutu nantu à a spiaggia di Antalya Konyaaltı. .

U presidente di a TAF, Fatih Çintimar, hà dettu: "Avemu ghjuntu à circa 50.000 XNUMX zitelli finu à avà in u festival di atletica di i zitelli".

"Avemu tenutu u festival di atletica di i zitelli, chì chjamemu l'atletica mundiale di i zitelli, in u scopu di l'avvenimenti di u Campionatu Mondiale di Walking urganizati in u nostru paese inseme cù a Federazione Mondiale di Atletica, in Antalya oghje cù a vostra participazione."
Utilizendu l'espressioni, u presidente Çintimar hà dettu:

” L'atletica di i zitelli hè unu di i più grandi prughjetti internaziunali di ghjuventù di a Federazione Mondiale di Atletica. Ci sò 149 tippi di ghjocu diffirenti in stu prughjettu. Ogni tipu di ghjocu, urganizatu in diverse categurie per l'età di 4-13 anni, hè fattu in una manera chì li divertirà. U scopu di a Federazione Mondiale di Atletica in questu hè questu. Siccomu tutti l'atleti in u mondu sò chjamati atleti, u nostru scopu hè di creà una basa per tutti i rami di u sport, di creà una cultura sportiva, è di creà a cuscenza di a mobilità. Cù sta cuscenza di a mobilità, quist’annu ci scontru cù u nostru stimatu ministru, Dr. Cù Osman Aşkın Bak dichjarà l'annu di a mobilità, cuntinuemu à espansione è à sviluppà sta attività, chì avemu digià fattu, in i nostri 81 pruvince è distretti. U 7 di maghju serà u ghjornu mundiale di l'atletica di i zitelli. In quellu ghjornu, vulemu esse u paese chì urganizeghja a più manifestazioni di atletica per i zitelli in u mondu organizendu stu avvenimentu in tutta a Turchia. Avemu avà ghjuntu à circa 50.000 5.700 zitelli. Questu hè una cosa impurtante per noi. Parechji di elli quì ùn anu micca una licenza, ma utteneranu una licenza quandu ghjunghjenu à u sicondu livellu. Faranu sti furmazioni cù e so licenze. Perchè avemu apertu i corsi di furmazione di atletica per i zitelli quì ghjorni fà per l'educazione di i nostri figlioli. Avemu circa 0 istruttori in questi corsi. In novu, vogliu ringrazià u nostru Ministru di l'Educazione Naziunale, u Signore Yusuf Tekin. U nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale offre ancu corsi à i gruppi 4-4, 7-XNUMX è sopra à traversu centri di educazione publica. I coach è i prufessori di educazione fisica travaglianu in questi corsi. I nostri amichi chì anu ricivutu stu certificatu apre corsi quì è furnisce un guadagnu finanziariu per elli stessi è ancu benefiziu i nostri figlioli. Questu ci rende felice, a nostra sucetà è u nostru avvene. Perchè sti zitelli chì vedemu quì sò l'avvene di u nostru paese, l'avvene di i nostri sporti. Vulemu multiplicà questi quì in u megliu modu pussibule è espansione è sviluppà più in u scopu di u prughjettu di mobilità di u nostru ministru.

À a fine di l'urganizazione, i certificati sò stati dati à i zitelli chì anu successu in i cuncorsi.