U novu Curriculum hè suspesu

U Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin hà dichjaratu chì l'opinioni è i suggerimenti nantu à u novu curriculum chjamatu "Model d'Educazione di Turchia Seculu" ponu esse spartuti in "gorusoneri.meb.gov.tr". Mentre facia dichjarazioni annantu à u novu curriculum, u Ministru Yusuf Tekin hà felicitatu i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è hà toccu l'intense attività preparate da u Ministeru in quantu à a festa.

U Ministru Tekin, in a so valutazione di l'assi principali di i studii curriculari, hà dettu: "Creà un ambiente induve i nostri figlioli ponu aspittà cù più cunfidenza, sviluppà megliu, è sviluppà è realizà i so sogni cù a cunniscenza chì anu acquistatu. Basatu annantu à questu, a nostra prima filusufìa hè di cambià a filusufìa di u nostru sistema educativu per permette à i studienti di analizà l'infurmazioni chì anu acquistatu acquistendu cumpetenze piuttostu chè accede à a cunniscenza è di cuntribuisce à u sviluppu di sti sogni. Dunque, questu hè l'assi principalu di i studii curriculari. In altre parolle, vulemu chì i nostri figlioli chì sò impegnati in a so essenza è i valori, ma chì ponu cumpete cù esempi in u mondu, per pudè sviluppà i so sogni. Vulemu chì i zitelli puderanu sognu per trasfurmà u seculu prossimu in u "Seculu Turchia". U nostru currículum s’inserisce dunque in questi dui assi ». disse.

U Ministru Tekin hà dichjaratu chì anu definitu u nome di u novu curriculum cum'è "Mudellu di l'Educazione di u Seculu Turchia" per questi motivi è hà dettu: "Avemu fattu un sforzu per pruduce un mudellu unicu approfittendu di mudelli universali, internaziunali è mettendu i nostri propri valori. in u sistema ". disse.

"I STUDI DI CURRICULUM sò u pruduttu di 12 anni di travagliu, micca l'ultimu annu"

Quandu hà dumandatu nantu à e fasi di preparazione di u curriculum, u Ministru Tekin hà spiegatu chì u puntu di partenza di i studii nantu à questu sughjettu data di parechji anni è chì u cambiamentu di u curriculum di 2017 era un primu passu versu questu.

"Per quessa, ci hè un prugramma di travagliu assai cumpletu, à partesi da u 2013, chì ci hà purtatu à i testi chì avemu ghjuntu oghje". U Ministru Tekin hà dichjaratu chì durante stu prucessu, assai longu scambii di opinioni sò stati fatti, analisi sò stati fatti nantu à riflessioni publichi, è riunioni sò stati fatti. Dichjarà chì anu ricivutu tutta questa accumulazione cum'è dati in i mesi di l'estiu di l'annu passatu è chì anu travagliatu per sistematizà queste dati, Tekin hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i preparazione realizati:

"Più di 20 attelli sò stati fatti nantu à cumu cambià u curriculum in questu prucessu solu. Dopu, e squadre formate per ogni corsu anu fattu centinaie di scontri è compie a preparazione di u curriculum chì avemu da annunzià. In tuttu, durante stu periodu, vale à dì, ùn cuntu micca a parte precedente, avemu tenutu riunioni cù più di 1000 maestri è accademici dapoi i mesi di l'estate. 260 accademichi è più di 700 di i nostri amichi maestri anu assistitu regularmente à queste riunioni. Oltre à questu, ci sò ancu accademichi è prufessori chì l'opinioni avemu cunsultatu. Quandu avemu cunsideratu tutti questi, più di 1000 di i nostri amichi anu travagliatu inseme. In listessu modu, tutte e unità in l'urganizazione cintrali di u Ministeru anu dichjaratu una mobilizazione annantu à questu tema.

U Ministru Tekin hà ringraziatu soprattuttu à e Direzzione Generale di l'Educazione di Base, l'Educazione Secundaria, l'Educazione Tecnica Prufessionale è l'Educazione Religiosa per i so sforzi in i studii, è a Presidenza di u Cunsigliu di l'Educazione è a Disciplina per i so intensi sforzi in esaminà i prugrammi preparati.

Dichjarà chì e porte di u Ministeru di l'Educazione Naziunale sò aperte à i stakeholders o à tutti quelli chì volenu esse un stakeholder, Tekin hà dettu: "Vulemu travaglià inseme cù tutti. "Vogliu cuntribuisce à i prucessi di educazione è furmazione di stu paese". Da stu dopu meziornu, sparteremu un studiu apertu à università, accademichi, urganisazioni non governamentali, sindicati, urganisazioni chì travaglianu in u campu di l'educazione, pulitichi, burocrati è tutti l'altri. Dopu avè spartutu, quellu à mezu à e persone ch'e aghju mintuatu u voli pò mandà à mè.gorusoneri.meb.gov.tr"Pudete sparte e vostre opinioni è suggerimenti inserendu l'indirizzu", disse.

SERÀ APPLICATA GRADUALMENTE

U Ministru Tekin hà dichjaratu chì u novu curriculum serà implementatu gradualmente à partesi da u prossimu annu accademicu. U Ministru Tekin hà dichjaratu ch'elli ùn vulianu micca chì nascenu diverse lagnanze se u novu curriculum, chì hè una rivisione cumpleta, hè implementatu in tutti i livelli di educazione è furmazione è tutti i livelli di qualità, è hà dettu: "U prugramma chì avemu preparatu serà implementatu in u primu gradu di ogni livellu. "Avemu cuminciatu à implementà u nostru novu prugramma in 4 livelli di scola: pre-scola, prima scola prima, u liceu quinta è liceu a nove anni da u prossimu settembre". hà fattu a dichjarazione.

Dichjarà chì u Cunsigliu di l'Educazione ùn accetta micca l'applicazioni di i libri di testu quist'annu per e classi induve a transizione graduale si farà, Tekin hà dettu: "I libri per queste classi sò scritti direttamente da e direzzione generale pertinenti. Dunque, questu hè u puntu induve si senti naturali per un prucessu chì avemu principiatu da settembre ". disse.

NOVE TIPI DI LIBERATURA IDENTIFICATI

Quandu hà dumandatu nantu à a perspettiva cumuna nantu à u curriculum, u Ministru Tekin hà dichjaratu ch'elli sparteranu i dettagli tecnichi di u curriculum per esse sospesu à a riunione di lanciamentu. U Ministru Tekin, chì hè statu dumandatu nantu à l'innuvazioni in l'alfabetizazione in u curriculum, hà spiegatu u sughjettu in u curriculum preparatu da una perspettiva olistica cusì:

"Avemu identificatu nove tipi di alfabetizazione: alfabetizazione informativa, alfabetizazione digitale, alfabetizazione finanziaria, alfabetizazione visuale, alfabetizazione culturale, alfabetizazione civica, alfabetizazione di dati, alfabetizazione di sustenibilità è alfabetizazione artistica. In verità, ciò chì vulemu dì quì hè chì i nostri figlioli anu digià abbastanza risorse per accede à l'infurmazioni, ma vulemu furnisce i nostri figlioli cù e cumpetenze per leghje l'infurmazioni chì anu acquistatu currettamente. A filusufìa di basa di l'avvenimentu hè quì in ogni modu ... "