Konyaaltı Caravan Park hè diventatu u preferitu di i vacanzieri

automaticamente

Cume u clima diventa più caldu, u numeru di visitatori in u Parcu Caravane, apertu da a Municipalità Metropolitana di Antalya in Konyaaltı, hè aumentatu. Karavan Park, un predilettu trà i vacanzieri, hà accoltu quasi 36 mila invitati da 2 paesi diversi da u ghjornu chì hà apertu.

Caravan Park, chì hè statu apertu da Antalya Metropolitan Municipality in Arapsuyu District of Konyaaltı district in August 2023, per risolve u prublema di parcheghju, chì hè un prublema impurtante per l'amatori di caravane, è per creà una bella zona per i vacanzieri in caravane, hè stata inundata di i visitori cù u caldu di u clima è e vacanze. Caravan Park, chì a so dumanda hè prevista per aumentà più in i mesi d'estate, hà accoltu quasi 2 mila caravane è millaie di invitati da a so apertura. Trà quelli chì preferanu u Parcu Karavan sò visitatori di 36 paesi diffirenti.

CARAVANERS EUROPEI À A RETE STRADA

Karavan Park, chì hè u centru di l'attenzione cù a so situazione vicinu à a costa di Konyaaltı, una di e spiagge più lunghe è populari in u mondu, hà una superficie di 4 mila 144 metri quadrati è una capacità di 55 caravane. U Parcu Karavan, chì hè cunnessu à a Rete di Strada di i Caravanners Europei, accoglie ancu parechji turisti stranieri grazia à a facilità di trasportu furnita da sta reta. In più di a so vicinanza di u centru è di u mare, u Parcu Karavan hà guadagnatu l'attenzione di i vacanzieri in caravane grazia à l'opportunità chì furnisce.

APERTURA ANCHE À LARA

Grazie à e facilità cum'è l'electricità, l'infrastruttura, i toilette, u bagnu, a lavanderia, u drenu d'acqua grigia è a cucina, l'ospiti ponu risponde à tutti i so bisogni. Esprimendu a so satisfaczione cù l'uppurtunità offerte, i vacanzieri in caravane godenu e so vacanze in questa zona sicura è cunfortu. A causa di a dumanda di u Parcu Caravane, chì opera à piena capacità durante e vacanze, a Municipalità Metropolitana di Antalya hà pensatu à apre un novu Parcu Caravane in a regione Lara di u distrittu di Muratpaşa in i prossimi mesi.

SCONTE OGNI BISOGNO

Mehmet Altuntaş, chì hà sceltu Antalya per passà e so vacanze, hà dichjaratu ch'elli preferanu Antalya Metropolitan Municipality Caravan Park, malgradu avè parechje preferenze, grazia à ciò chì anu intesu da u so circondu. Altuntaş hà dettu: "Preferimu una vacanza in caravana perchè ùn pudemu micca avè una vacanza pianificata. Ci hè tuttu ciò chì hè necessariu quì. Hè un locu perfettu. Bravo à tutti. Venemu per a seconda volta. Aghju ancu cuminciatu à pensà à allargà e vacanze. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Antalya per questa facilità", disse.