Erkan Aydın Era cuminciò in Bursa Osmangazi

Erkan Aydın, chì servirà cum'è sindaco di 1987th mandatu di a Municipalità di Osmangazi, chì hè statu stabilitu in u 8, hà vintu l'Elezzione Generale di l'Amministrazioni Locali di u 31 di marzu di u 2024 ricevendu 42 mila 38 voti in più cà u so rivale più vicinu. Erkan Aydın, chì hè statu elettu cum'è u novu sindaco di Osmangazi ricevendu 227 mila 876 voti, hà iniziatu u periodu di serviziu 2024-2029 ricevendu u so certificatu di elezzione. Aydin, chì hà assistitu à a cerimonia tenuta in a Sala di Conferenza BUSKİ cù a so moglia è i so figlioli, hè statu accoltu da una folla entusiasta. Aydın, chì hè ghjuntu à l'area di a cerimonia accumpagnatu da applausi è applausi, hà ricevutu u so certificatu di iscrizzione da u Cunsigliu Elettorale di u District di Osmangazi.

À a cerimonia di certificatu di elezzione tenuta cù una larga participazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, u presidente provinciale di CHP Bursa Nihat Yeşiltaş, u presidente di u distrettu di CHP Osmangazi Cengiz Çelikten, i deputati di CHP Bursa Hasan Öztürk, Kayıhan Pala, Orhan Sarıbal Sindaco, Nilüz Ömir, Nilüz Ömir. Membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP Canan Taşer, membri di u cunsigliu di l'elezzione di u distrittu, parechji membri di u partitu è ​​citatini anu assistitu.

AYDIN: "FAREmu SURRISI OSMANGAZI"

Parlendu à a ceremonia di memorandum, u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın hà dettu: "A vittoria appartene à quelli chì dicenu chì hè a mo. U successu appartene à quelli chì si sò disposti à successu è infine dicenu chì l'anu fattu. L'avemu fattu inseme. 37 mila persone di Osmangazi sò rispunsevuli di u successu chì avemu ottenutu in Osmangazi cum'è u Partitu Populare Republicanu per a prima volta in 230 anni dopu a creazione di Osmangazi. Parechje persone anu fattu sforzi è cuntributi durante stu prucessu difficiule. Ringraziu tutti. U travagliu è u sforzu di ognunu di elli hè infinitu. Semu cuscenti di a magnitudine di u pesu chì assumemu. Diceremu, cù l'insignamenti di Sheikh Edebali, da avà, criticà hè a toia, a tolleranza hè a nostra, fà i sbagli hè u vostru, è piglià ogni dulore hè u nostru. Malgradu quelli chì dicenu chì Osmangazi ùn pò micca esse vintu, perchè vo site per un terzu mandatu, avemu cridutu è avemu riesciutu per via di a nostra credenza. Da avà, travaremu di più è riposemu menu, ascoltemu a voce di i nostri citadini è cunsidereremu tuttu ciò ch’elli ci dicenu cum’è un ordine, è faremu surrisu à a ghjente d’Osmangazi cù una cumuna pupulista, à risolve i prublemi è à u populu. . Faremu di Osmangazi una cità felice. Custruiremu un distrittu induve quelli chì campanu quì ùn anu più da andà in Nilüfer. Avemu riesciutu inseme, è da avà avemu da travaglià inseme per risolve i prublemi. "Ringraziu tutta a mo famiglia, ùn pudemu micca fà senza elli", disse.

BOZBEY: "AURA hè u tempu di mette in opera"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, hà enfatizatu in u so discorsu chì farà sorridere tutti quelli chì vivenu in Bursa è Osmangazi è hà dettu: "Felicitate u nostru sindaco Erkan. Ti pregu successu. Hà ricevutu u so mandatu. Avà hè u tempu di mette à u travagliu. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu à ottene stu successu durante u periodu elettorale. Un salutu à tutti i nostri citadini chì anu vutatu per noi è quelli chì ùn anu micca. Chjamemu qualcunu umanu prima di alienà qualcunu. Offremu uguali serviziu à tutti. "Da avà in avanti, a municipalità metropolitana è a municipalità di Osmangazi si uniranu à e mani è facenu i zitelli di Osmangazi, dopu i ghjovani, e donne, i disabili è tutti i residenti di Osmangazi," disse.

In u so discorsu, u sindaco di u distrittu di Osmangazi Cengiz Çelikten hà dettu: "Sò assai felice è fieru chì un sindaco di u Partitu Populare Republicanu guvernerà a municipalità di Osmangazi dopu à 37 anni. Avemu cridutu quandu avemu principiatu nantu à sta strada, è cù sta cridenza avemu fattu a storia 37 anni dopu. Osmangazi hè statu illuminatu cù Erkan Aydın. Vogliu ringrazià tutti i nostri amichi chì si battevanu ghjornu è notte pè sta vittoria storica. "Vogliu u nostru presidente Erkan successu in u so novu postu", disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco Aydın hà datu i so certificati à i membri di u cunsigliu.