U sindaco Bozbey hà visitatu Modef

A fiera, tenuta in u distrettu di İnegöl, unu di i centri impurtanti di produzzione di mobili in Turchia, hà riunitu i prufessiunali di u mobili da casa è straneru. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, chì hà visitatu a fiera induve 171 cumpagnie anu avutu l'uppurtunità di esibisce i so prudutti di a nova stagione, hà visitatu i cummercianti in a zona di a fiera è vulia chì a fiera sia benefica.

U sindaco Bozbey hà iniziatu u so discorsu felicitendu tutti i travagliadori è i funzionari di l'imprese chì travaglianu in a produzzione di mobili è hà dettu: "Hè faciule di dì chì simu in una fiera tradiziunale chì hè tenuta da 50 anni. Quandu si tratta di mobili, İnegöl vene in mente micca solu in Turchia, l'Europa, ma ancu in parechje parte di u mondu. İnegöl hè un distrittu assai impurtante di Bursa. Hè a nostra rispunsabilità di prumove i mobili İnegöl in u mondu per mezu di fiere. Perchè finu à chì introducemu i mobili İnegöl, l'esportazioni aumenteranu. "Fin chì l'esportazioni aumentanu, sia a nostra cità è u nostru paese vinceranu", disse. Dichjarà chì i dirigenti di l'imprese sò sensibili è dedicati à prumove i mobili İnegöl, u sindaco Bozbey hà dichjaratu chì, cum'è amministratori di a cità, sò rispunsevuli di cumpiendu i servizii chì desideranu è miranu, è chì seguitanu u travagliu chì deve esse fattu in questu sensu. .

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di İnegöl (İTSO), Yavuz Uğurdağ, hà ringraziatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, è l'Organizazione Distrettuale di u Partitu Populare Republicanu per a so visita à a fiera. U sindaco Bozbey hà vulutu bona furtuna à tutti i cummercianti è hà pigliatu ritratti cù i funzionari di a cumpagnia è i citadini chì sò venuti à visità a fiera.