Sindaco Çolakbayrakdar, "Semu a municipalità chì revela a so differenza in tutti i settori"

U sindaco Çolakbayrakdar hà felicitatu u persunale di a Direzzione di Fornitura di Macchine, Pulizia, Opere Tecniche, Veterinaria è Parchi è Giardini, unu per unu, à l'Atelier Municipale di Kocasinan situatu in Karpuzatan. Diputati merri, capu di unità è a squadra di campu anu assistitu à u prugramma.

U sindaco Çolakbayrakdar, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu "Happy Eid" à l'impiegati, hà enfatizatu chì travaglianu senza stop per furnisce u serviziu à i residenti di Kocasinan, indipendentemente da vacanze o visualizazioni.

Indittendu chì a municipalità di Kocasinan hè una grande famiglia, u sindaco Çolakbayrakdar hà dettu: "Che Diu ci conceda parechje vacanze in salute è pace. Grazie à Diu, avemu avutu l'uccasione di passà sta festa in u nostru paese è in patria, à l'ombra di a nostra bandiera. Preghemu chì Diu cuncede à sta nazione parechje vacanze felici in stu nostru paradisu, sperendu da avà finu à a fine di i tempi. Perchè, di novu, in a geografia musulmana, avemu avutu i fratelli musulmani chì ùn puderanu micca passà u Ramadan o celebrà l'Eid sottu oppressione. Preghemu chì sta crudeltà finisci u più prestu pussibule. In questa occasione, ringraziu tutti per i vostri sforzi. Chì Diu facia faciule per i nostri fratelli chì travaglianu ghjornu è notte durante u Ramadan è i nostri fratelli chì travaglianu inveci di l'overtime durante a festa. I servizii municipali cuntinueghjanu 365 ore à ghjornu, 24 ghjorni à l'annu. Induve ci hè a vita, ci sò servizii municipali. Quandu si tratta di serviziu municipale, ùn ci hè nè weekend nè vacanze. Avemu sempre da pruduce servizii per i nostri citadini. Avemu da furnisce questi servizii à i nostri citadini ghjornu è notte, in modu chì i nostri concittadini ponu cuntinuà a so vita in pace. Cuntinuemu à travaglià cù i nostri sforzi di solitu per serve i nostri citadini è fà a vita di i nostri concittadini più faciule. U travagliu chì facemu hè preziosu è preziosu. Facemu un travagliu chì serve a ghjente. "In questa occasione, chì Diu ci dessi l'uppurtunità di esse inseme in parechje vacanze in bona salute", disse.