U presidente Erdoğan hà ricevutu Haniye

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà scontru cù u presidente di l'Uffiziu Politicu di Hamas, İsmail Haniyeh, à l'Uffiziu di travagliu di Dolmabahçe.

Sicondu a nutizia di a Direzzione di Comunicazioni, i prublemi ligati à l'attacchi d'Israele à e terre palestinesi, in particulare Gaza, ciò chì deve esse fattu per assicurà una consegna adatta è ininterrotta di l'aiutu umanitariu à Gaza, è un prucessu di pace ghjustu è durevule in a regione sò stati. discussatu.

Durante a riunione, u presidente Erdoğan hà dettu chì a Turchia cuntinueghja i so sforzi diplomatichi per attirà l'attenzione di a cumunità internaziunale à l'oppressione di i Palestiniani è chì a necessità di a fine di a brutalità è di un cessamentu di u focu permanente urgente hè enfatizatu à ogni opportunità.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì un ghjornu Israele pagherà u prezzu per l'oppressione chì inflige à i Palestiniani, chì Turchia cuntinueghja à spiegà i massacri contr'à Gaza in ogni locu, è chì tutti i sforzi seranu dedicati à a creazione di u Statu indipendente di Palestina. , chì hè a chjave per a pace regiunale, è per purtà a pace permanente à a regione Hà dichjaratu chì era fattu. Dichjarà chì hè vitale per i Palestiniani à agisce in unità in questu prucessu, u presidente Erdoğan hà dettu chì a risposta più forte à Israele è a via di a vittoria hè attraversu l'unità è l'integrità, è chì a causa legittima di a Palestina è i fatti duveranu esse spiegati più contru à Israele, chì inganna l'opinione publica internaziunale Ellu disse chì era necessariu.

Durante a riunione, u presidente Erdoğan hà dettu ancu chì a Turchia cuntinua a so aiutu umanitariu à a Palestina per alleviare a sofferenza in una certa misura, chì più di 45 mila tunnellate d'aiutu umanitariu sò stati spediti à a regione finu à a data, è chì una serie di sanzioni. sò stati implementati contr'à Israele, cumprese restrizioni à u cummerciu.

Evaluendu e tensioni trà Israele è Iran, u presidente Erdoğan hà enfatizatu chì l'avvenimenti ùn deve micca guadagnà terrenu per Israele è chì hè impurtante di realizà attività chì attiraranu l'attenzione à Gaza di novu per impediscenu chì l'atmosfera chì mette in discussione l'attacchi d'Israele in Occidente si dissipassi. .

Intantu, u presidente Erdoğan, chì hà ancu trasmessu e so condolenze à Haniyeh per i so figlioli è i so nipoti chì sò stati martirizzati in l'attaccu israelianu, hà assistitu à a riunione; Era accumpagnatu da u Ministru di l'Affari Esteri Hakan Fidan, u Direttore di l'Organizazione Naziunale di Intelligenza İbrahim Kalın, u Direttore di Comunicazione Presidenziale Fahrettin Altun, u Cunsigliu Capu di Politica Estera è Sicurezza di u Presidente Ambasciatore Akif Çağatay Kılıç è Cunsigliu Capu di u Presidente Sefer Turan.