U presidente Hürriyet hè statu accoltu cù applausi in u Primu Parlamentu

L'assemblea d'aprile 2024 di a municipalità di Izmit hè stata tenuta. A riunione di u cunsigliu, presieduta da Fatma Kaplan Hürriyet, hè stata tenuta in a sala di u cunsigliu municipale. U sindaco Hürriyet, chì hè statu accoltu cù applausi à l'entrata in a sala, hà salutatu tutti i membri di l'Assemblea unu à unu. À a riunione di l'assemblea, 34 punti di l'agenda sò stati discututi è decisi.

"SIAMU A MUNICIPALITÀ DI U POPLU, NON A NOSTRA AFFETTA"

Parlendu à a prima riunione di u cunsigliu di u novu mandatu, u sindaco di Izmit, Fatma Kaplan Hürriyet, hà dettu: "Avemu principiatu un bonu periodu inseme. Ringraziemu tutti i residenti di Izmit per a so fiducia in noi. Partimu in 2019 cù u slogan "Smile Izmit". Emu partiti per purtà a speranza in ogni angulu di a nostra cità. Speremu chì stu surrisu si sparghjerà più in a nostra cità. Comu avemu dettu durante u periodu elettorale, simu a cumuna di u populu, micca di prufittu.

"Sapemu chì avemu assai travagliu"

Cridemu chì faremu e migliori decisioni per a nostra cità cù u slogan Sindaco Forte, Parlamentu Forte. Avà includenu tutti i membri di u cunsigliu in questu slogan, indipendentemente da u partitu. Credu ch’ellu sustenerà à l’unanimità i servizii necessarii à u nostru populu à prò di a cità, cù sintimi di sulidarità è d’uppusizione custruttiva. In questu novu periodu, ùn rinunceremu micca à a nostra pretensione di fà Izmit un locu più mudernu è vivable cù a vostra cuntribuzione. Sapemu chì avemu più travagliu da fà per travaglià a manu cù i nostri membri di u cunsigliu è a ghjente di Izmit. Spergu chì a nova era serà benefica è auspicious.

"Apremu una nova pagina"

Avemu lasciatu 5 anni in ufficiu daretu. Avemu lasciatu daretu à a nostra cunniscenza di a gestione trasparente è accountable. Avemu pruvatu à serve a nostra cità in modu ghjustu, senza discriminazione contru à nimu. Lasciamu u passatu in u passatu è turnemu una nova pagina à u futuru. Per disgrazia, in u passatu, stu locu hè statu à ocasioni scena di scontri induve u presidente elettu di a cità hè statu denigratu è calunniatu. I nostri citadini anu rispostu questu in l'elezzioni. Cridemu chì questi ùn saranu micca in a nova era.

"ÙN AMU DUBBI QUANTU A BONA VOLUNTA DI NIMU"

Avemu prumessu di travaglià dura per serve 400 mila persone di Izmit. Invitemu tutti i nostri membri di u cunsigliu à cooperà. Pudemu avè diverse visioni di u mondu è intelligenza di a pulitica. Cridemu chì tutti in stu parlamentu aduprà u sensu cumunu. "Ùn avemu micca dubbitu nantu à a bona vuluntà di nimu", disse.