U presidente Tugay hà celebratu l'Eid cù u staffu ESHOT

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà iniziatu u prugramma di vacanze cù ESHOT cù u persunale chì travaglia in a Municipalità Metropolitana è istituzioni affiliate. U presidente Tugay, chì si n'andò à l'Atelier di Buca Gediz à 05.00 di a matina, s'hè indirizzatu à u persunale è disse: "Avete un bonu serviziu cun un grande sensu di rispunsabilità. Avemu da travaglià inseme per fà questu ancu megliu. "Sò assai felice d'avè scuntratu è avè l'uppurtunità di travaglià in u stessu ambiente", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà iniziatu u prugramma di celebrazione à 05.00 di a matina. U sindaco Tugay, chì hà celebratu cù u staffu di a Direzzione Generale ESHOT in u Workshop Buca Gediz di ESHOT, hè statu accoltu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Barış Karcı è u Direttore Generale ESHOT Erhan Bey.

"Una grande rispunsabilità"

Affrontendu i cunduttori chì si preparanu à inizià u so turnu, u sindaco Tugay hà toccu l'impurtanza di ESHOT per Izmir è hà dettu: "Sò entusiasta di scuntràvi per a prima volta dopu avè principiatu u mo duvere. Avete sempre statu presente in a nostra vita per parechji anni. Mentre chì parechje persone in Izmir dorme in i so letti in questu tempu, site à u travagliu. Cumpite u vostru duvere cun un grande sensu di rispunsabilità. "Avete un bonu serviziu", disse.

Hà ringraziatu u persunale

Enfatizendu chì un serviziu di qualità hè furnitu à a ghjente di Izmir è chì travagliaranu per fà ancu megliu, Tugay hà dettu:

"Sempre chì u nostru scopu è intenzione sò boni. Ci capiscemu. Lasciamu aiutà. Facemu u nostru travagliu u megliu chì pudemu. Sò assai felice d'avè scuntratu è avè l'uppurtunità di travaglià in u stessu ambiente. Ti pregu successu in u vostru travagliu. Ti ringraziu assai per u serviziu chì furnisce. Spergu chì avete una bella festa cù a vostra famiglia è i vostri cari. Spergu chì tuttu diventa megliu è megliu ogni ghjornu. Felice Eid à tutti voi ".