U sindaco di u zitellu in Kayseri hà urdinatu per un "Viaghju à Çanakkale"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà lasciatu u so sediu à u studiente di 23th grade Azra Günal à l'occasione di u 8 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. U sindaco di u zitellu Günal hà datu struzzioni per i zitelli è hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Memduh Büyükkılıç, chì hà guadagnatu u cori di a ghjente cù a so modestia è u so travagliu duru, u cori di i ghjovani è noi, i zitelli cù u so soiu. lingua di cumunicazione, per tutti i so servizii ".

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà cedutu u so postu di l'uffiziu à l'alumna di 23th Grade Azra Günal è a 8a studentessa Serenay Erdoğdu à l'occasione di u 2 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Accolta i zitelli in u so uffiziu, u sindaco Büyükkılıç hà dumandatu à u presidente di u zitellu Azra Günal, chì si pusò in u so postu, s'ellu avia qualchì struzzione.

Hisarcık Fevzi Çakmak Studente di l'8a scola di a scola secundaria Azra Günal si pusò in a sedia di a Municipalità Metropolitana è hà fattu dichjarazioni.

"Ti ringraziu cù i mo auguri sinceri in nome di tutti i zitelli"

U sindaco di u zitellu Günal, in a so dichjarazione, hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Memduh Büyükkılıç, u veru pruprietariu di a pusizione, chì hè statu rielettu cum'è sindaco metropolitanu, cù i mo desideri più sinceri. in nome di tutti i zitelli. "In nome di tutti i zitelli di Kayseri, vogliu ringrazià è sprime u mo rispettu per avè datu stu onore", disse.

Celebrendu u 23 d'aprile u ghjornu di i zitelli, u rigalu di Atatürk à tutti i zitelli di u mondu, Günal cuntinuò e so parolle cusì:

"Cummeremu cù misericòrdia u Fundatore di a Republica di Turchia, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è tutti i so camaradi, martiri è veterani. Amparamu à prutege u nostru paese, a nostra bandiera, à amà a ghjente, à esse travagliadori è onestu da i nostri preziosi genitori è preziosi maestri. Cum'è i zitelli d'oghje è l'adulti di dumane, purteremu sta bandiera chì avemu ricevutu da voi in i più belli lochi di u nostru paese. Saremu degni di a fiducia, u valore è l'amore chì ci mostra. Felice Sovranità Naziunale è Ghjornu di i zitelli, induve a pace abbraccia u mondu sanu è tutti i zitelli nantu à a terra sò in termini uguali ".

"U FUTURU DI A CITTA DEVE ESSERE CUSTRUITA SULLA GIOVENTÙ È I CIDELLI"

Günal hà dichjaratu chì l'uffiziu di u sindaco hè una pusizione impurtante è chì a so basa hè u serviziu, è hà dettu: "Cum'è una municipalità, hè a nostra priurità di sustene i zitelli in i zoni induve si ponu divertisce è sviluppà in questu periodu, in sicurezza". Prugemu attività culturali è fisiche in campi sportivi, corsi, parchi, biblioteche. Realizzeremu u prughjettu d'investimentu in cunseguenza. Sapemu chì l'avvene di una cità deve esse custruitu nantu à i ghjovani è i zitelli. Averemu i nostri scopi in questa direzzione. L'istituzioni chì furnisce educazione è furmazione sò una parte impurtante di questi. Hè per quessa chì daremu tuttu u sustegnu chì pudemu à e nostre scole ", disse.

"U NOSTRE PRESIDENTE hà vintu u cori di i ghjovani è di i zitelli"

Enfatizendu chì u presidente Büyükkılıç hà un postu in u core di i zitelli è di i ghjovani, u presidente di u zitellu Günal hà datu e seguenti struzzioni per a scola chì frequenta è i zitelli:

"Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Memduh Büyükkılıç, chì hà guadagnatu u core di a ghjente cù a so modestia è u so travagliu duru, i ghjovani è noi i zitelli cù a so lingua di cumunicazione, per tutti i servizii chì hà furnitu in u passatu, è vogliu. ellu hà cuntinuatu u successu in u novu periodu. Vogliu dichjarà chì u sustegnu à u mo stimatu presidente, chì ùn risparmia micca i so sforzi per sustene l'istituzioni educative in Kayseri, cuntinueghja, chì a scola induve studia hè una piccula scola di paese, è dà struzzioni per eliminà e carenze relative à u mo. scola. Vuleriamu furniscia a sala di i prufessori induve i nostri maestri preziosi, chì anu cunsacratu i so sforzi à noi, riposu, per custruisce una sala polivalente per almenu 20 persone in a nostra scola, è fà un giru da u nostru presidente. Mi piacerebbe soprattuttu un viaghju à u Cimiteru di i Martiri di Çanakkale, chì ogni ghjovanu turcu vole visità è chì pensu chì hè impurtante per trasferisce i nostri valori naziunali è spirituali da generazione in generazione, cù a participazione di i prufessori è i studienti di a nostra scola. . Presidente, questu hè assai impurtante per noi, i nostri amichi aspettanu cun eccitazione ".

U MIDORE DI U CIDELLU DAI ISTRUZIONI PER UN VIAGGIU À ÇANAKKALE

In risposta à l'istruzzioni di Çanakkale Trip di u presidente di u zitellu Azra Günal, u sindaco Büyükkılıç hà dettu chì hà datu e so struzzioni à e unità pertinenti per cumpiendu i requisiti.

GRAZIE AL SINDACO BÜYÜKKILIÇ PER "FIERA E FESTA DI LIBRU"

Un picculu studiente chjamatu Cihangir Schools 2nd Grade Student Serenay Erdoğdu, chì dopu hà pigliatu a sedia presidenziale, hà dettu chì vulia parchi è biblioteche per i zitelli è ringraziò u sindaco Büyükkılıç per a Fiera di u Libru è i Festival.

Felicitando i studienti u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, u presidente Büyükkılıç hà spressu a so gratitudine à i studienti è hà dettu: "Darete l'istruzzioni è ciò chì hè necessariu serà fattu. "Tu sì u presidente", disse. Büyükkılıç hà dichjaratu chì a Fiera è u Festival di u Libru per i zitelli di Kayseri hè un rigalu speciale per i zitelli, è chì l'area di l'avvenimenti di u Recep Tayyip Erdoğan Nation Garden hè stata piena di zitelli.

U direttore di u Distrettu di Melikgazi di l'Educazione Naziunale Hacı Kaya, a gestione di a scola, i prufessori è i studienti eranu ancu presenti durante a visita.