I prestiti di prestitu sò aumentati in u primu trimestre

Cum'è u primu trimestre di l'annu cuncludi, u situ di paragone encazip.com hà studiatu i prestiti di prestitu durante stu periodu.

In cunsiquenza, i prestiti totali di prestiti anu aumentatu da 51,21 per centu in u primu trimestre di l'annu cumparatu cù l'annu passatu. Sicondu i dati di l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione Bancaria (BDDK), i prestiti di i cunsumatori è e carte di creditu individuali in totale anu aumentatu da 62,24 per centu cumparatu cù l'annu passatu è righjunghji 3 trilioni di TL. Di questi, 1.624 trilioni di TL eranu prestiti di cunsumatori è 1.377 trilioni di TL eranu carte di creditu individuali.

I prestiti di i cunsumatori è e carte di creditu individuali anu cuntinuatu à esse usatu in u primu trimestre di l'annu novu. I tassi d'interessu anu aumentatu, ma i citadini cuntinuavanu à piglià prestitu.

Sicondu i dati BRSA, i prestiti di i cunsumatori anu aumentatu da 2024 per centu in u primu trimestre di u 27,59 cumparatu cù l'annu passatu. Di questi, 445 miliardi TL era l'abitazione, 93 miliardi TL eranu prestiti di veiculi, è 1.086 trilioni TL eranu prestiti di cunsumatori. Ci hè ancu un aumentu di e carte di creditu individuali in u primu trimestre di l'annu cumparatu cù l'annu precedente. Per quessa, l'usu di a carta di creditu persunale hà aumentatu da 138,54 per centu in i primi trè mesi di l'annu cumparatu cù l'annu passatu.

I PRESTATI DI CARTE DI CREDITU CORPORATE AUMENTU

In più di i prestiti di u cunsumu è di e carte di creditu individuali, ci hè statu un aumentu di i prestiti cummirciali è di e carte di creditu corporativu in u primu trimestre di l'annu cumparatu cù l'annu precedente. Mentre i prestiti di pagamentu cummerciale anu aumentatu da 52,39 per centu in i primi trè mesi di l'annu cumparatu cù l'annu precedente, e carte di creditu corporativu anu aumentatu da 78,96 per centu. In cunsiquenza, l'usu di prestitu cummerciale à rate era di 1.593 trilioni di TL, è u prestitu di carte di creditu corporativu era di 484 miliardi di TL.

""CARTE DI CREDITU SOSTITUISATE BISOGNA PRESTATI"

Evaluendu i dati in quistione, u fundatore di encazip.com è l'espertu di risparmiu Çağada Kırım hà dichjaratu chì quandu guardemu i guasti di i prestiti, vedenu chì a crescita vene da u cunsumadore, in particulare da e carte di creditu, è hà dettu: "Per via di l'aumentu di i tassi di interesse. di u Bancu Centrale, i dui tassi d'interessu di prestitu sò aumentati è i banche facenu avà più soldi quandu dà prestiti. " Hà cuminciatu à diventà selettivu. Questu hà purtatu i cunsumatori à gastru in carte di creditu, un tipu di creditu chì hè sempre dispunibule per elli. "Ancu s'ellu ci hè stata una diminuzione di u tassu di prestitu di a carta di creditu cumparatu cù l'annu passatu, grazia à e misure pigliate, u fattu chì l'elementu chì hè aumentatu u più hè a spesa di carte di creditu à rate è senza rate ci mostra chì e carte di creditu anu rimpiazzatu i cunsumatori. prestiti ", disse.