U trasportu terrestre in Turchia-Kirghizistan hè liberalizatu!

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu valutazioni in cunfurmità cù e decisioni prese in a Cummissione Mixta Turchia-Kirghizistan per i Trasporti Terrestri. Dichjarà chì e decisioni sò state prese per rinfurzà a cooperazione in u campu di u trasportu è a logistica trà i dui paesi, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Cù u protocolu firmatu, hè statu decisu di sguassà è liberalizà e quote di documenti di passaghju da u trasportu bilaterale è di transitu in u trasportu stradale internaziunale. da u 1 di maghju di u 2024 ". disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà valutatu e decisioni prese in a Reunione di a Cummissione Joint Transport Terrestre Turchia-Kirghizistan (KUKK). U Ministru Uraloğlu hà annunziatu chì e decisioni sò state prese in a riunione per rinfurzà a cooperazione trà i dui paesi in u campu di u trasportu è a logistica. Uraloğlu hà dettu: "A cooperazione cù i Stati Turchi hè assai preziosa per noi. "Sapemu l'impurtanza strategica di a situazione geografica di u nostru paese, è travagliemu per sviluppà l'ecunumia è u cummerciu di u nostru paese cù ogni passu chì facemu". disse.

"I pedaghji ùn sò micca raccolti da i veiculi cù targhe turche è kirghize"

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì cù u Protocolu firmatu à a fine di a riunione, hè statu decisu di caccià e quote di documenti di passaghju da u trasportu bilaterale è di transitu in u trasportu stradale internaziunale è chì a liberalizazione principia da u 1 di maghju 2024, è hà dettu: " E nostre delegazioni anu cunfirmatu ancu chì nisuna tarifa di pedaggio ùn serà riunita da i veiculi cù targhe turche è kirghize. " .

"A Strada di l'Autostrada di u Corridor Centrale serà ancu più forte"

Sottulineendu chì a liberalizazione di u trasportu stradale cù u Kirghizistan faciliterà u trasportu di i trasportatori in Kirghizistan è in altri paesi via Kirghizistan, Uraloğlu hà dichjaratu chì, rinfurzatu a pusizione di transitu di u Corridor Centrale, sia i prudutti d'esportazione sia i carichi di transitu ponu esse trasportati più facilmente trà l'Asia è l'Asia. Europa.

U protokollu hè statu firmatu trà u Vice Ministru di Trasportu è Infrastruttura Durmuş Ünüvar è u Vice Ministru di Trasporti è Comunicazioni di Kirghizistan Yrsvbek Bariev.