U travagliu cuntinueghja rapidamente per a "Base di Produzione di Vaccini" di Turchia

U Ministru di a Salute, Fahrettin Koca, hà annunziatu chì a prima fase di custruzzione di u Centru di Ricerca è Produzione di Vaccine Igiene-Turchia è Biotecnologica serà finita prestu.

U Ministru Koca hà dichjaratu chì u travagliu per a "base di produzzione di vaccini" di Turchia cuntinueghja rapidamente è hà dettu: "A prima fase di custruzzione di u Centru di Ricerca è Produzione di Vaccini è Biotecnologichi di l'Higiene-Turchia, chì servirà cù una zona chjusa di 50 mila. metri quatrati sottu à a dirigenza di u Ministeru di a Salute, seranu compie prestu ". disse.

Ricordendu chì Turchia, chì hà pruduciutu l'ultima vaccina antituberculosa in u 1998 è hà cessatu a produzzione di vaccini dopu à quella data, hà sappiutu diventà unu di i 19 paesi chì producenu vaccini in questu campu sviluppendu a vacuna TURKOVAC contra l'epidemie di Covid-9, u Ministru Koca hà dettu:

"U novu centru di Igiene, chì hè pianificatu cum'è una "base di vaccini" è chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu rapidamente, permetterà à Turchia di avè una voce in questu campu dopu un quartu di seculu. "U centru, chì avarà una zona chjusa di 50 mila metri quadrati vicinu à l'Aeroportu Ankara Esenboğa, farà studii di R&D è di produzzione di certi prudutti genetichi in più di a vacuna".

Sottulineendu chì a prima tappa hè destinata à esse aperta à a fine di l'annu, Koca hà dettu: "U travagliu di custruzzione in corso di u Centru di Ricerca è Produzzione di Vaccine di Turchia è di Pruduzzione Biotecnologica, chì serà dotatu di tecnulugia di custruzzione intelligente, avanza. in trè tappe. Mentre a custruzzione di a prima fase hè vicinu à a fine, u scopu hè di mette in serviziu à a fine di l'annu a rùbbrica, chì include certi laboratorii di ricerca è di produzzione. A seconda fase di a custruzzione di u centru includerà strutture di produzzione di vaccini. "In a terza tappa, a stallazione è a licenza di i dispositi seranu realizate". hà fattu a dichjarazione.

U Ministru Koca hà cuntinuatu a so dichjarazione cù e seguenti dichjarazioni:

"In u 2028, i vaccini in u prugramma di immunizazione seranu pruduzzione "naziunale è naziunale" U Ministeru di a Salute hà per scopu di trasfurmà a cunniscenza in prudutti è di riduce a dipendenza straniera sviluppendu opportunità di produzzione domestica, cù u so novu Centru di Igiene è scientisti cun cunniscenza di a vacuna. prucessi di pruduzzioni in Turchia. Prima di tuttu, trè vaccini in u prugramma di immunizazione di a zitiddina, cum'è a rabia, l'hepatitis A è a varicella, sò previsti per esse pruduciutu in Turchia per trasferimentu di tecnulugia. "Cù u lanciamentu di u centru, 2028 per centu di i vaccini in u prugramma di immunizazione seranu prudutte in u nostru paese da 86".