U 23 d'aprile, u Trenu di i zitelli in Kayseri hà intrattenutu i più chjuchi à u più pienu

U Trenu di i zitelli di a Municipalità Metropolitana, preparatu apposta per u 23 d'aprile cù l'istruzzioni di u sindaco Büyükkılıç, hà intrattenutu i zitelli à u cuntenutu di u so core.

Kayseri Metropolitan Municipality Transportation Inc. hà urganizatu un avvenimentu "Trenu di i zitelli" in u scopu di e celebrazioni di u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

A municipalità metropolitana di Kayseri, u sindaco Dr. Sutta l'istruzzioni di Memduh Büyükkılıç, cuntinueghja à divertisce i zitelli à u cuntenutu di u so core in u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli.

In questu cuntestu, Kayseri Transportation Inc. Hà urganizatu un avvenimentu speciale per i zitelli à l'occasione di u 104th Anniversary di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale Turca è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

Un veiculu di u sistema ferroviariu preparatu apposta per i zitelli, una stazione di treni per i zitelli è orari sò stati urganizati nantu à e rotte Organizza Sanayi-Cemil Baba, Cemil Baba-İldem 5 è İldem 5-Organizate Sanayi.

In issi percorsi, i pagliacci anu accoltu gratuitamente i zitelli chì cuddevanu u « Trenu di i zitelli » cù i so genitori. Mentre chì certi avvenimenti spiciali sò stati tenuti per i zitelli, chì anu datu una bandiera turca cum'è rigalu è e so facci sò stati pittati, u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè statu celebratu per tutti i zitelli.

Mentre l'inni ligati à u 23 d'aprile sò stati ghjucati in u tram, i zitelli anu ancu datu rigali sorpresa.

I chjuchi s'hè divertitu in u Trenu di i zitelli è dissenu: "Felice ghjornu di i zitelli di u 23 d'aprile". Anu dettu: "Vulemu ringrazià u sindaco Memduh per stu bellu tram."