L'ospedale di Eşrefpaşa sarà custruitu un edificio di servizii supplementari!

L'Ospedale Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u primu è l'unicu ospedale municipale di Turchia, presenta una licitazione per a custruzzione di un edifiziu di servizii supplementari. L'offerta serà u venneri, 3 di maghju, à 10.30 à Kültürpark Hall N ° 3. A cumpagnia vincitrice compie a custruzzione di u novu edifiziu di 7 piani in 730 ghjorni.

L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di Izmir custruirà un novu edifiziu di servizii supplementari di circa 11 mila metri quadrati. L'Hospital Eşrefpaşa servirà i so pazienti cù u so edifiziu mudernu, cù a custruzzione chì principia dopu à l'offerta chì si terrà u venneri 3 di maghju in u Kültürpark Hall N ° 3 à 10.30.

I residenti di Izmir anu un ospedale municipale cumplettamente equipatu

Medicu Capu di l'Hospital Eşrefpaşa Op. Dr. Yavuz Uçar hà dichjaratu chì dopu à u terrimotu di Izmir u 116 d'ottobre di u 30, l'edificazioni chì cuntenenu pediatria, neonati, ginecologia, sale di parto è servizii d'urgenza in l'Hospital Eşrefpaşa, chì serve in Izmir da 2020 anni, sò diventati inutilizabili. Yavuz Uçar hà dettu: "L'Hospital Eşrefpaşa, chì avarà 117 anni, continuerà sempre à esse l'aiutu di i senza casa, cum'è a nostra municipalità metropolitana di Izmir. "Dopu à a custruzzione di un novu edifiziu di 7 piani, di i quali dui piani sò soterrani, in modu chì l'uspidale pò serve à a ghjente di Izmir à piena capacità, a ghjente di Izmir averà un ospedale municipale mudernu è cumpletamente equipatu cù u nostru espertu. i medichi in i so campi ", disse.

6 sale operatorie 34 sale di pazienti

U novu edifiziu di 11 piani di 7 mila metri quadrati averà 6 sale operatorie, serviziu d'urgenza, radiografia d'emergenza, laboratoriu d'urgenza, sala operatoria, terapia intensiva neonatale è terapia intensiva normale, ginecologia è servizii pediatrici è 34 stanze di pazienti. Cù stu edifiziu, a capacità di serviziu persa u 30 d'uttrovi serà restaurata.