Una tempesta di intrattenimentu culurita aspetta Bursa u 23 d'aprile

À u "Festival di i zitelli di u 23 d'aprile" urganizatu da a municipalità metropolitana di Bursa, i zitelli di Bursa sperimentanu a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cun grande entusiasmu cù prugrammi culuriti, cuncerti è spettaculi.

Tutti i zitelli surrisu in a listessa lingua

Quist'annu, a Municipalità Metropolitana di Bursa celebra u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cù u tema "Tutti i zitelli sorrisu in a stessa lingua" è un cuntenutu cumpletu di u prugramma. Urganizata da a Municipalità Metropolitana, u festival accoglie una larga varietà di attività, in particulare per i zitelli per avè un tempu piacevule è educativu. U festivale accuminciarà à 13.00 cù una marchja di corteggia da Altıparmak Street à Merinos Park.

Divertimentu tuttu u ghjornu

In l'area di festa creata in Merinos Park, i prugrammi culuriti sò urganizati trà 14.00 è 19.00 per i zitelli per sviluppà e so cumpetenze è divertevi. À u festivale induve a "Little Steps Run" si terrà, i zitelli anu l'uppurtunità di passà un tempu piacevule cù diverse urganisazioni, cum'è spettaculu di ballu folk per i zitelli, spettaculu di canti di i studienti, spettaculu di ginnastica, spettaculu di scienza BTM è bolle, balli folklori di i zitelli. , kick-boxing, zumba per i zitelli è spettaculi di maghi.

Nil Karaibrahimgil cuncertu

In l'ultima parte di u festival, à 18.00, u famosu cantante Nil Karaibrahimgil cantarà i so canti populari per i zitelli di Bursa. I zitelli, chì avaranu una ghjurnata educativa, istruttiva è divertente, viveranu un indimenticabile u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.