Viaghjà à a Storia cù u Festival di Taste di Cucina Cretese in Mudanya!

In u scopu di l'avvenimenti di a Settimana Turistica di a Municipalità di Mudanya, i piatti è i prelibatezze di Creta sò stati presentati in l'avvenimentu "Festa di u Savore di a Cucina Cretese" in Piazza Armistiziu.

I sapori populari di a cucina cretese sò stati presentati in l'avvenimentu "Festa di u sapore di a cucina cretese" organizatu in Piazza Armistiziu in u scopu di l'avvenimenti di a Settimana di u Turismu urganizati da a municipalità di Mudanya.

Più di vinti sapori sò stati presentati à u gustu di i residenti di Mudanya è di i visitori di u distrittu à l'avvenimentu urganizatu in cuuperazione cù Mudanya Lausanne Emigrants Foundation, Mudanya Cretans è Yanyans Culture and Solidarity Association (GİRİTYA) è Siği Kumyaka Village Women's Solidarity Association. I participanti à l'avvenimentu, induve parechji sapori cum'è Askolibrus (Şevket Bostan) è Fava (Pasta di fagioli), Eftazmo (Pane di ceci), Kuluraça (Pasticcia di Creta), anu ancu ricevutu ricette da mani maestri.

"Mantenemu in vita diverse culture"

U sindaco di Mudanya, Deniz Dalgıç, hà dettu chì Mudanya ospita parechje culture diverse è hà dettu: "Mantenemu queste culture vive in cooperazione cù l'associazioni è l'urganisazioni non governamentali in u nostru distrittu. "Vulemu trasmette e tradizioni lasciate à noi da i nostri antenati à e generazioni future in u megliu modu pussibule", disse. Dalgıç, chì hà visitatu i stands stallati in a piazza unu à unu, ringraziò ancu i presidenti è i rapprisentanti di l'associu chì sustenevanu l'avvenimentu.