Visita di gruppu à u sindaco Bozbey da i sindaci di u partitu AK in Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, u sindaco di u Partitu AK Yıldırım, Oktay Yılmaz, u sindaco di İnegöl, Alper Taban, u sindaco di Gürsu Mustafa Işık, u sindaco di İznik, Mehmet Kağan Usta, u sindaco di Orhangazi Bekir Aydın, u sindaco di Kestel, l'ospitu di u sindaco di u Novu Edificiu di a municipalità Oshan Erol Tayır, u sindaco di Büyükorhan Kamil Turhan è u sindaco di Keles Ali Doğru.

Esprimendu a so grande satisfaczione cù e visite di i merri chì sò stati rieletti per a prima volta in l'elezzioni di u guvernu lucale di u 31 di marzu, u sindaco metropolitanu Mustafa Bozbey hà dettu chì travagliaranu in armunia cù i sindaci di u distrittu 17 in u novu periodu è furnisce servizii. à u populu di Bursa.

Dichjarà chì travagliaranu più duru inseme per implementà i prughjetti chì portaranu a cità in u futuru, u sindaco Bozbey hà dettu: "U populu di Bursa hà fiducia in noi è ci hà cunsideratu degni di queste pusizioni. Travaremu più duru per sta cità in armunia in u periodu chì vene. Sapemu assai bè i bisogni di Bursa. Sapemu e dumande di tutti chì campanu in sta cità. Avanzaremu per una nova Bursa senza perde mancu un minutu. A primavera hè ghjunta à Bursa. "Una nova era hè cuminciata in Bursa", disse.