Delegazione d'invitati ospitata in Manisa

L'ospiti stranieri è i rapprisentanti di e municipalità sorelle chì sò ghjunti in a cità in u scopu di u Festival Internaziunale di Paste Manisa Mesir, chì hè statu tenutu per a 484a volta quist'annu è hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Umanità di l'UNESCO, sò stati ospitati in a Municipalità Metropolitana. L'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, è a so moglia Nurcan Zeyrek, u sindaco Şehzadeler Gülşah Durbay, u presidente di l'Associazione di Promozione è Turismu di Manisa Mesir, Ufuk Tanık, anu assistitu à u prugramma, induve una cerimonia di scambiu di rigali hè stata tenuta cù a delegazione invitata. A prima persona à parlà in u prugramma era Ufuk Tanık, presidente di Manisa è Mesir Promotion and Tourism Association. U presidente di l'Associazione Ufuk Tanık hà dettu: "Ti ringraziu per i valori è i sforzi chì avete aghjustatu à Manisa".

"UN DI I GRANDI ESEMPI DI VALORI CULTURALI È STORICI DI MANİSA"
U sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay hà dettu: "Mesir hè unu di i più grandi esempi di i valori culturali è storichi di Manisa. "À u stessu tempu, hè u nostru tesoru chì serà a chjave per intruduce Manisa in u mondu sanu assicurendu l'unità culturale di i nostri 17 distretti è trasfurmendu a ghjente di Manisa in una sucetà pruspera", disse.

"A VOSTRA PARTECIPAZIONE À A NOSTRA FESTA NI FATTA FELICI"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, l'architettu Ferdi Zeyrek, hà iniziatu u so discorsu accoltu tutti l'invitati chì sò ghjunti à Manisa per u festival. U sindaco Ferdi Zeyrek hà dettu: "Avete fattu cuntentu cù a vostra participazione à sta bella festa chì si svolge in a nostra cità dapoi 484 anni. Semu in u 5u ghjornu di a nostra festa, chì avemu principiatu cun entusiasmu u marti. Dumane, u nostru festival finisci cù u corteghju da esse realizatu cù a participazione di u nostru presidente, u Signore Özgür Özel, è dopu a sparghjera di circa 7 tunnellate di paste mesir curativi à u publicu da i minareti di a Moschea Sultan. Speremu chì voi, i nostri stimati invitati, sarete soddisfatti di a nostra festa è di a nostra cità ; Credu di tuttu u core chì lascià quì cun satisfaczione. In questi ghjorni, quandu avemu avutu a primavera, avete vistu u calore di Manisa è u calore di e persone di Manisa vicinu. "Spergu chì seremu di novu inseme cun più entusiasmu in l'anni à vene", disse.

"MANİSA hè una di e cità principali di a Turchia"
Enfatizendu chì Manisa, chì hà una populazione di circa 1,5 milioni, hè una di e cità principali di Turchia cù a so industria sviluppata, a ricchezza agricula, e bellezze naturali è a storia prufonda, u sindaco Ferdi Zeyrek hà dettu: "In a nostra cità, chì sò. fieru di serve cum'è u sindaco, avemu una storia 484-annata di International Sò ancu onoratu di cuntinuà un patrimoniu culturale impurtante cum'è u Festival Paste Manisa Mesir. Hè u mo desideriu maiò chì u ponte di l'amore è l'amicizia chì avemu creatu cù sta bella festa sia più durabile è più forte. À a luce di e parolle di u fundatore di u nostru paese, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "Pace in casa, pace in u mondu", crede chì u denominatore cumunu di tutti noi deve esse a pace mundiale. "Malgradu tuttu, duvemu travaglià dura per aumentà a bontà, a bellezza, a pace è l'amore", disse.

I REGALI FRANU PRESENTATI À A DELEGAZIONE INVITATE
Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, l'architettu Ferdi Zeyrek, u sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay è Manisa, u presidente di l'Associazione di Promozione è Turismu Mesir, Ufuk Tanık, hà presentatu rigali custituiti da i simboli di Manisa à l'invitati. L'invitati stranieri chì sò ghjunti à Manisa per u festival è i rapprisentanti di e municipalità sorelle anu prisentatu ancu rigali chì rapprisentanu i so paesi è e cità. Dopu à u prugramma, a delegazione invitata hè stata accolta per cena.