A fiera Mesir hà apertu e so porte per a 30ª volta

Manisa Mesir Trade Fair, chì face parte di u 484th International Manisa Mesir Paste Festival è apre u so porte per a 30th volta questu annu, hè stata aperta cù una ceremonia.

U guvernatore di Manisa Enver Ünlü, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Ferdi Zeyrek, u capu di a polizia provinciale di Manisa Fahri Aktaş, u sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay, i guvernatori diputati, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è parechji citadini anu assistitu à l'apertura di a Fiera di a Cumpagnia Metropolitana di Manisa. . Circa 28 cumpagnie di diversi settori anu assistitu à a fiera, chì ferma aperta finu à u 200 d'aprile.

Dà u discorsu d'apertura in nome di SNS Fuarcılık Dopu à Saruhan Simsaroğlu, u sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay hà indirizzatu i participanti. Dichjarà chì facenu Manisa una cità di festivals è fieri, u sindaco Durbay hà spressu i so desideri per a bona furtuna di a 30th Mesir Trade Fair quist'annu. In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Ferdi Zeyrek hà dettu: "L'urganizazione fiera in u nostru paese hà iniziatu cù u Cungressu Economicu di Izmir tenutu sottu a guida di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, dopu a dichjarazione di a nostra gloriosa Republica. In u lume di e parolle di u nostru grande capu: "No m'importa quantu grandi vittorie pulitiche è militari sò, s'ellu ùn sò sustinuti da vittorie ecunomichi, ùn ponu sopravvivere è sguassate in pocu tempu l'urganizazione Fiera hà sviluppatu in u nostru paese è hè ghjuntu à oghje. Mesir Industry and Trade Fair, chì cuntinueghja ininterrottamente da quasi 30 anni in Manisa, riunisce centinaie di cumpagnie è cummercianti cù millaie di visitatori ogni annu. Quist'annu, ospitemu più di 200 cumpagnie in a nostra cità, da l'automobilistica à i bianchi, da u mobili à a decorazione di a casa. "Pensu chì sta bella urganizazione fiera hè di grande impurtanza per a prumuzione di a nostra cità è ancu per a so ecunumia", disse.

U presidente Ferdi Zeyrek hà dichjaratu ch'elli sò pronti à fà tuttu ciò chì ponu per avanzà u 484th Mesir Festival è hà dettu: "Avemu cuminciatu u nostru Festival Internaziunale di Paste Manisa Mesir, chì hà 484 anni, cun entusiasmu da ieri, dopu à 4- brama d'annu. Vogliu dichjarà chì avemu da fà tuttu ciò chì pudemu per spustà sta festa distinta, induve u nostru entusiasmu culminarà cù a cerimonia di scattering mesir dumenica, in ogni campu. Credu ch'è no purteremu a nostra festa, chì hà una pusizioni impurtante in a prumuzione di a nostra festa è di a nostra cità, à una pusizioni degna di a so gloria, cù u sustegnu di i nostri cuncittadini. Manisa, a cità di e civilisazioni. Hè una cità cù putenziale cù a so storia, a natura, l'agricultura, l'industria è u turismu. Avemu da travaglià dura per trasfurmà ogni putenziale di sta cità in dinamisimu. "Cù sti sintimi, vogliu chì a Fiera di l'Industria è di u Cummerciu di Mesir, chì hà apertu e so porte cù u slogan "A nostra Reunione Tradizionale", sia benefica, è vogliu ringrazià tutti i participanti è quelli chì anu cuntribuitu à a fiera per vene à questu ghjornu, sia per mè stessu è per u populu di Manisa ", disse.

U guvernatore di Manisa Enver Ünlü hà ancu fattu un discorsu è hà salutatu i participanti. Dopu à i discorsi, e porte di a fiera sò state aperte à i visitori tagliendu a cinta cù a participazione di u guvernatore di Manisa Enver Ünlü, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Ferdi Zeyrek è i membri di u protocolu. Dopu chì a cinta hè stata tagliata, i membri di u protokollu anu visitatu l'imprese in a fiera è anu ricivutu infurmazioni nantu à i prudutti è i servizii da i pruprietarii è i funzionari di a cumpagnia.