Ajustamentu "Mercatu" per i Veiculi Pesanti!

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà scontru cù i so concittadini in Trabzon à l'occasione di a Festa di Ramadan.

U Ministru Uraloğlu hà prima visitatu a casa di u so babbu è hà celebratu cù u so babbu è a famiglia, è dopu hà assistitu à u prugramma di celebrazione in a Municipalità Metropolitana di Trabzon.

U Ministru Uraloğlu hà celebratu cù u protokollu pruvinciale, l'impiegati municipali è i citadini, è dopu hà fattu una visita di felicitazione à Ahmet Metin Genç, chì hè statu elettu sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon in l'elezzioni di u guvernu lucale di u 31 di marzu.

U Ministru Uraloğlu hà fattu dichjarazioni nantu à e misure di trasportu pigliate per a festa cum'è u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura.

Uraloğlu hà dettu: "Felicitu tutti i nostri citadini è a nostra nazione per a Festa di Ramadan. Semu oghje in Trabzon, à l'occasione di a festa urganizata da a nostra municipalità metropolitana. Prima di tuttu, avemu celebratu a festa in a nostra Municipalità Metropolitana, è avà andemu à a festa di celebrazione organizata da a nostra Direzzione Pruvinciale inseme. Avemu campatu una festa chì passemu in pace in tuttu u paese. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, seguitamu da vicinu tutti i modi di trasportu cum'è e linee aeree, strade è ferrovie. Grazie à Diu, ùn avemu micca prublemi maiò. "Pasemu e vacanze in pace in tuttu u nostru paese". disse.

I VEHICULI PESANTI ÙN SERRANNI IN TRAFFIC IN CERTIFICHE ROUTE A DOMENICA.

Enfatizendu chì hè assai impurtante per i cunduttori di rispettà e regule di trafficu quandu tornanu da e vacanze, u Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì u trafficu nantu à e strade si intensificà dopu a festa. Uraloğlu hà sottolineatu chì, per prevene sta cuncentrazione, anu travagliatu in coordinazione cù u Ministeru di l'Affari Interni è hà pigliatu una decisione per impedisce chì i veiculi pesanti entre in u trafficu in certi rotte dumenica. Dichjarà chì a congestione di u trafficu diminuirà un pocu cù sta decisione, Uraloğlu hà dettu: "Vulemu definitivamente lascià à tempu, senza affruntà à u ritornu, è sperendu ghjunghje à a nostra destinazione seguendu e regule. Avemu pigliatu precauzioni in tutte e nostre 81 pruvince. Averemu certi avvenimenti è visite in Trabzon durante e vacanze. Semu in i ghjorni chì avemu l'alegria di Eid à a fine di Ramadan. Una volta di più, vulemu à tutta a nostra nazione un benedettu Eid. Mandemu i nostri saluti da Trabzon à tutta a nostra nazione, inseme à tutti i nostri amichi, è vi auguremu un felice Eid ". disse.

2028 BONA NOTIZIA PER U PROGETTU DI SISTEMA TRABZON LIGHT RAIL

In risposta à a quistione nantu à u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera di Trabzon, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Inizieranu u travagliu di u prughjettu di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera di Trabzon quist'annu, finiremu u travagliu di u prugettu l'annu prossimu è u metteremu in offerta, è Spergu chì pensanu di purtà u sistema di treni ligeri à Trabzon da u 2028 ".