I tedeschi sò fora per esplorà u mondu in 2023!

I rigulamenti in i paesi europei in quantu à viaghjà trà e cità è trà i paesi in ferrovia invece di l'aria sò risultati.

In Germania, 2023 milioni di viaghjatori anu viaghjatu transfruntiera in 24. Questu currisponde à un aumentu di 2019 per centu cumparatu cù 21, secondu a cumpagnia di ferrovia tedesca Deutsche Bahn.

U numaru di sedi hà ancu aumentatu da 13 per centu per via di novi cunnessione è l'usu di treni più longu.

Deutsche Bahn pensa à espansione u trafficu internaziunale. ICE 3 Neo hè prevista per esse utilizatu per u Campionatu Europeu di Football in e rotte Francoforte-Bruxelles è Francoforte-Amsterdam. I treni di punta rimpiazzanu mudelli precedenti, cù DB chì riceve un novu ICE ogni trè settimane, dice.

Sicondu Deutsche Bahn, u novu Railjet hè previstu per esse implementatu trà Munich è l'Italia. A partesi da i mesi d'estate, u trenu à grande velocità SBB Giruno serà utilizatu per a prima volta nantu à a linea Francfort-Zurich-Milanu. L'introduzione graduale di i novi Railjets di i Ferroviari Cechi ČD hè prevista trà Berlinu è Praga da u vaghjimu. I treni cù a doppia capacità seranu utilizati trà Francoforte è Parigi, in particulare in i ghjorni chì a dumanda hè alta.

Ci saranu ancu treni diretti da Francoforte à Bordeaux u sabbatu in l'estiu, è à Stuttgart da a mità di lugliu.