I "Kissing Booths" venenu à i treni in Germania

"Cabine di bacia" di vetru ghiacciatu venenu à i treni in Germania. U novu disignu include ancu marcatori digitali per i buttuni di l'odore è i posti ...

L'operatore di treni tedeschi Deutsche Bahn hà annunziatu chì pensa à introduci cabine "abbracciate" cù vetru ghiacciatu à i passageri. U prughjettu prupostu per i treni d'alta velocità Intercity Express (ICE) di Deutsche Bahn hè statu introduttu in Berlinu.

I passageri puderanu frost i finestri di a cabina di dui persone 2m x 70 cm pressu u buttone. Deutsche Bahn hà dettu chì u disignu significa chì pò trasfurmà "u sediu di u trenu in un spaziu persunale cù più privacy".

I posti speciali sò ancu pensati per videochiamate in viaghju, mentre chì u ghjurnale tedescu Bild li hà descrittu cum'è "cabine di bacia" è hà creatu un sondaghju per i lettori per sceglie u nome. "Cuddle compartment" è "cuddle room" eranu in cima di a lista.

U membru di u cunsigliu di Deutsche Bahn Michael Peterson hà dettu in una entrevista cù Bild:

"Questi sò privati ​​​​è cunfidenziale in un ambiente prutettu. sohbetPermette. Qualchissia chì si sente in u mudellu di compartimentu di dui passageri di l'ICE pò digià avè una idea di ciò chì u viaghju in trenu sarà prestu.

I piani di cuncepimentu includenu ancu una schermu digitale per i passageri chì ùn anu micca fattu una riservazione di postu. In questu modu, i passageri puderanu marcà i so posti cum'è occupati quandu partenu per visità una cabina privata, bagnu o ristorante. Un buttone di profumu per l'ingressu di e porte è l'elevatori di a stazione per offre profumi calmanti à i passageri hè ancu trà i prughjetti.

Ùn hè ancu statu annunziatu quandu l'operatore ferroviariu puderà implementà questi cambiamenti.